Tummetott !

Idag har vi varit iväg nästan hela dagen :)   På förmiddagen så tog vi oss en promenad till bibblan idag, riktigt härlig promenad, och 10;30 var de dax för tummetotts sång stunden.  Dock e de inte så lätt å få Noel å sitta å stil å sjunga, han satt inte en sekund i mitt knä utan va frame hos ledaren hela tiden och titta och kände gärna lite på girtarren då och då.. ibland kom han bort till mej å gjorde nåt konstigt ljud å sen gick han igen haha!  Rolig sen när man får leka me maracas ägg m.m efter sång stunden,  men de va bara en liten stund de passa idag, sen rymde han ut ifrån rummet och tog sej en runda på bibblan ist.

 

Å där försvann han...

Han hitta sej en suddigummiutställninig som va kul  å titta på :)

Sen hitta han de som e mest spännande just nu, en hiss.. helst ska man få trycka på knappen oxå, då e Noels dag gjord ;) haha

Sen en tur i bibblans bil :)

 

Noel intog även sin lunch på bibblan,  hemma gjord köttfärsås, de gick ner alltihop utan problem idag me:) Efter han hade fått springa av sej där inne en stund så kollade jag efter lite böcker, den jag ville ha fanns dock inte inne så reserverade den ist.  Började läsa första boken me Camilla läckberg som jag lånade hemma hos mamma ist :)

Då vi tog en promenad hem till henne efter bibblan... både ja å Noel somna å tog oss en vila där.. jag längre än honom haha ;)

Vid 4 tiden traska vi hem i solen igen.  Käkade lite åså.. sen blev de lek inne i Noels rum.. å sen ville ja testa å ta bort ena sidan av Noels säng då hans blogg polare River har fått göra de på sin säng :) Han tyckte de va gör spännande men blev lite sur för han inte fick skruva, så sur att han ställde sej å kissa på mej hahaha.. han va nämligen utan blöja för att få lufta sej lite ;D

Vid nattning låg jag på täcken å kuddar brevid hans säng å kom i hans höjd då, sängen är så långt ner som den kan komma nu, å så läste vi en bok å sen sjöng vi lite sånger, å han somna.. å sover gott där inne än :) Att påpeka kan jag säga att de ligger massa täcken å kuddar precis nedan för hans säng ifall att han skulle rulla ut, å fallet blir knappt 20 cm isf.. men eftersom han vart ganska sur att behöva sova i buren så testar vi detta nu, å nattningen gick ju kanon bra :)

 

Prov sitter lite :)

 

Sover gott :)

 

Själv har jag haft tv kväll nu.. äntligen är desperate housewives tillbaka!! ;D Tråkigt att de är sista säsongen=/

Å nu kollar jag big brother hehe.  Gjorde mej en gotte tallrik hihi .

Om ett tag får de nog bli sängen.. läsa lite kanske.. men måste försöka sova i tid, ska ju på interjeuv imon :)

 

 


Kommentarer
Elin / Mamma till My ♥ säger:

Åh stora killen!! :)

2012-03-07 | 12:53:48
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback