Morgon.

Här ringde klockan kvart över 7 idag.. puh ! Dock va vi lite sega å låg kvar å drog oss en stund, vilket gjorde så vi inte kan gå upp till dagis utan vi får ta bilen haha.  Kasst av oss! Jag hade hellre gått, men då hade vi behövt gå kvart över och 10 över så vart vi precis färdiga me frukosten.. så jaja.. vi får gå igen imon ist :)
Så nu sitter vi mest å väntar på att klockan ska ticka på så vi kan åka : )

Noel verkar ha vaknat på ett toppen humör iaf.. röjer runt här som den lilla duraselkanin som han är, och smilar upp sej som en liten sol mest hela tiden :)
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på mer idag.. vi får väl se.. vädret verkar bli bra idag oxå :D

Nu känner jag att även morgon bajsen är gjord så får väl ta tag i de nu då haha.. skönt då slapp vi den på dagis ;P




Kommentarer
Emma Josefine säger:

åh, hur gick första dagen på förskolan ? :D

2012-03-28 | 11:44:06
Bloggadress: http://emmajosefine.com
Lina säger:

Haha ja Daniel tyckte också det va coola flaskor, kan erkänna att det va lite därför jag köpte dem, haha ;)

2012-03-28 | 13:48:11
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Skönt att det går så bra på dagis =)

Nu har de ju flyttat fram datumet till trollgården igen. Suck!

Nu börjar jag bli bättre från min förkylning så nästa vecka kör vi på bodypump va? ;)

Kramar!

2012-03-28 | 14:53:28
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback