Lekland. Träning. Lägenhetsvisning.

Man hinner med mycket vissa dagar :)  Idag är nog en sådan dag.  Kanske vissa dagar har fler timmar på dygnet trots allt ? ;) haha.
Dagen började vid 8, kan nog säga som vanligt snart, för de verkar vara den tiden Noel har ställt in sej på att gå upp nu.. helt okej.. men de va skönare när de va vid 9 hehe :P
Jag fick dock halv sova en stund till medan Noel kolla film  å lekte me bilar :)

En mamma idag.

Inte lätt å få kort på nån som inte vill stå stil :p

 



Vi han in en sväng på kappahl idag innan vi skulle möta våra fina vänner Sara och Agnes :)  Ville köpa en mössa till Noel som vi kollat på ett par gånger, såg sen att dom hade fått in fler fina mössor, flera färger me stjärnor på, så kunde inte bestämma mej när vi väl var där, eftersom vi hade en 20% rabatt kupong så fick han två mössor ist ;) hihi



Efter de så blev de lek på leos lekland, Noel somna dock redan i knalleland så han sov när vi kom dit, passade då på att ringa lite viktiga samtal, men sen tyckte jag han gott kunde vakna så han hann leka me sina kompisar, så va elak mamma å väckte honom... men han blev inte arg för de utan piggnade till fort å började röja runt som vanligt där inne :)

Följde sen me Sara å Agnes en sväng till kappahl igen,  Agnes fick en sån fin fleeace tröja som Noel har fast i rött, så jäkla gosiga är dom, så dom kommer bli så gosiga våra små :p
Kollade sen på skalkläder.. dom hade väldigt bra pris på skalbyxor just nu...men vi höll oss båda två :) Gulliga Sara lovade å små kolla lite åt Noel när hon skulle till Ullared om ett tag:D  Själv har jag lovat mej själv att hålla mej borta därifrån tills jag har fått ett jobb :p

Ikväll blev de ett riktigt härligt bodypump pass, mör i kroppen sen träningen innan i veckan.. så ja jag fick in mina 3 pass bodypump denna veckan, mån, tors å fredag :D å sen va de ju MRL och core i onsdags,  så me ett pass core på söndag oxå så kan jag nog kalla de en riktigt bra tränings vecka :)

Sen var de dax att åka och kolla på en lägenhet.. vi hade fått erbjudande om en trea. Tog me mej mor och hennes kille för att få fler åsikter om lägenheten :)
En helt okej lägenhet var de, men ne de blir nog inget för mej och Noel. Va en 3;a på 62kvm, alltså mindre än våran 2;a som vi har nu. Små rum och riktigt litet kök som dessutom inte hade någon fläkt, ett riktigt big no no !!
De jag gilla va ju att de faktiskt va en 3;a, "mitt" sovrum och vardagsrummet hade nog gått att göra riktigt mysigt, å att de fanns badkar och ballkong.  Men Noels rum va litet, va nog knappt hälften av vad han har nu, så han hade ju inte kunnat ha me sej alla saker som han har i sitt rum nu, varken gung häst eller bobycar eller leksaks spisen hade nog fått plats.. så ja inte alls så mkt yta att röra sej på .  Så jag var faktiskt inne och tryckte i Tacka nej för en stund sen.   De dyker säkert upp något bättre sen :)  E ju faktiskt ingen jätte panik, vi bor ju stort som vi gör nu och billigt. Men ibland kan jag helt ärligt säga att jag saknar ett eget sovrum, men ja de kommer när de kommer :)


I sin nya mössa på väg till morfar :)



Nu ska jag slappa av en stund här i soffan innan de blir sängen me nån film kanske :)



Mr Bröt är i farten :P


Kommentarer
Caroline säger:

Va snygga ni är, båda två! Noels lurviga jacka ser otroligt skön och mysig ut!



Sv: Jag har alltid sagt att jag bara kommer att få pojkar. Med Viggo kände jag direkt att det var en pojke. Nu tror jag också att det är en pojke men är inte lika övertygad som förra graviditeten. Förhoppningsvis får vi veta nästa fredag :) Jag är halv vägs in i graviditeten men redan jätte stressad över namn, haha! Mitt största bekymmer just nu, namn till bebisen... I-landsproblem.

2012-03-09 | 23:50:56
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Sara säger:

Jag tror du tog ett bra beslut, det kommer fler! :) vi ska allt se till att locka upp er så ni blir Sjöbo-tattare ni med!! :D

2012-03-10 | 00:45:54
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/
Hanna - Mode, smycken och min vardag säger:

Vilken härlig dag ni haft. :-)

2012-03-10 | 07:32:11
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Mandy & River säger:

Vad härligt att det funkade för er också :) River klättar upp och ner i sin säng hela dagarna och ser så mallig ut hehe! Gick det bra dom andra nätterna också? har inte hunnit läst här inne så jag vet inte om du skrivit nåt om det, är stressad nu också :P



Snygga mössor. River har också den gröna :)

2012-03-10 | 10:03:09
Bloggadress: http://mandyys.devote.se
Katarina säger:

Synd den inte var nåt att ha, men det är som du skriver: det kommer fler!

2012-03-10 | 10:04:47
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback