Inga toner.

Ingen sånstund blev det idag.  Jag vakna nämligen klockan 10, å vi behöver gå hemifrån halv ifall vi ska hinne i tid hehe :)  För ja här har vi inte hört några klockor, hade ju ställt mobilen på halv 9 för att vi skulle komma upp i tid, den har varken jag eller noel hört:p
För ja går man å lägger sej sent så vaknar man sent... Noel sten sover fortfarande, undra när han har tänkt att gå upp? :)  Men den morgon trötta mamman tackar för den sovmorgonen ;)

Dock gör de inte så mkt då de e piss väder ute så hade inte vart så kul väder att gå ut i allafall.. vart tog solen vägen som skulle vara här idag?  Jaja vi får väl hålla oss inne. .måste dock iväg till bibblan sen iaf kom jag på då vi har en film som måste in där idag.. ååhh!!

Men jaja de får vi ta efter Marie vart här !:)


Just nu :P


 


Kommentarer
Lina säger:

Jag får ju aldrig hem såna där rabattkuponger :( ioförsej så blev jag medlem för typ två veckor sen så det kanske kommer :D

Såg att han hade en sån och dem verkar görbra :) vad tog ni för storlek? Dem är ju typ jämnstora ganska exakt:)

2012-03-20 | 12:30:00
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Mia... Lexies morsa! säger:

Men guuud så skönt med lite sovmorgon.. Även om ni nu missade sången! ;)

2012-03-20 | 13:31:38
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback