Hm.

Nu har jag äntligen lagt in bilderna på kläderna vi köpte för vårat Hm present kort :)
Som sagt vi delade lika ;) hehe.. Inte ofta de händer!  3 grejer var blev de :p  Mina tränings byxor har ni ju redan fått se hihi.. älskar dom fortfarande, men ångrar att ja inte tog en st S  ist för M efter att ha tränat i dom nu.. men men..

Jackan e den ni har sett på honom på ex dagis korten :) Den e kanon fin å mjuk å go innuti, perfekt nu till våren :) Han har ju en typ skaljacka ifrån lindex oxå, men alltid bra å ha två vår jackor :)

Sen fortsätter vi att bunkra t-shirts :)


Kommentarer
Mandy & river säger:

Men vad gullig du är. Kul att höra :) jag håller på att byta blogg, därför det blir en liten paus.. Känns konstigt att blogge här när den nya är på gång. Trots det så har jag haft världens blogganstines idag :p men jag ska hålla mig till söndag ;) kram

2012-03-29 | 20:42:43
Bloggadress: http://Mandyys.devote.se
Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv säger:

Tack snälla! Ja vilken bra dag vi fick, härligt när solen skiner, man blir så glad och får sån energi:)



T-shirts behöver Elliot massor! Han har typ två som han kan ha...

2012-03-29 | 21:36:01
Bloggadress: http://hannaz.se
Emma Josefine säger:

sv: haha men vad himla konstigt ??! Det är ju superskumt :D måste vara fel på blogger ! Fast mina siffor har sett exakt likadana ut hela tiden :D jaa jisses, vart tog bebisarna vägen ?? ååh, förstår inte att hon fyller ett om en vecka :) kram !

2012-03-29 | 21:41:16
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback