Gul-svart från mitt fönster.

Puh vilken stressig morgon de blev haha.. vakna runt halv 10 tiden å skulle sen bara blunda lite till, de vet man ju hur de går ;P vaknar 5 över 11 å kommer på att mitt zumba pass börjar halv 12 !!
Kan säga att så fort har ja aldrig fått på mej tränings kläder ;P Men ja jag gav mej faktiskt iväg å tränade zumba i en timma :P Tur jag inte är en sån människa som är vrålhungrig på morgonen haha!
Va länge sen jag va på zumba nu, men de va helt okej idag, va ingen av dom "lärarna" som jag brukar ha.. men men...

Sen hem å duscha fort för att åka upp me bilen till pappa, som vi tyvärr inte fick ordning på idag heller utan de får vi lösa i veckan ist :) Farmor va där oxå på en fika. Sen  klippet jag och farmor lite i pappas äpple träd , å med mej hem fick jag massa fina grenar som nu har blivit vå påskris :)


Idag är de allsvensk premiären, så borås har bombaderats av massa djurgårdare, usch haha !;)
Så om 20 min börjar en stor match borta på arenan, så när jag kollar ut så ser jag bara massa gul-svarta människor nu :D Undra hur många 1000 de är som ska gå idag :) Blir nog mkt folk idag iaf :)
Heja Elfsborg !!

Själv pillar jag lite här hemma nu, väntar på att gå ner å byta tvättmaskin igen... sen kanske ja tar en tur upp till farmor och äter och kollar på hennes nyrenoverade badrum :P
Det är sol idag, men blåser ganska så mkt och är inte alls speciellt varmt å gott.. usch ja vill ha tillbaka värmen!!
I natt snöa de till och med lite, men inget som lämnade några spår efter sej på morgonen som tur va.
Jaja vi får väl va glada att de e sol å blå himmel iaf :)



Saknar min lilla toker just nu!!
Här står han å rockar loss för fullt haha.. lite suddig bild då jag satt ute i köket å körde full zoom in på honom me kameran haha :)  Knäppa unge va ja älskar dej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback