Godis vs vin !

Tusan va härligt de va att få gjort de där bodypump passet innan alltså.. för fram till 5 tiden så vart jag inte alls sugen å satt å små sura lite över att jag inte hade avbokat de haha.. men när tränings kläderna väl åkte på så kom suget... å som alltid så var de en jäkligt go känsla efteråt ! :P

Väl hemma så vart jag plötsligt sugen på vin... satt länge å sög på den karamellen.. åkte faktiskt till slut bort till systemet, typ 2 min bilresa ifrån mej haha.. men sen när jag kom hem å hade duschat så blev jag sådär seeeg i kroppen.. så jag fastna framför datorn, och här jämte stod de ju en göttepåse oxå ju höhö, som jag redan tjuv åt av direkt när ja kom hem ifrån träningen haha, bra där!
Så godis påsen vann över vinet idag ;)  hehe

Bädda precis sängen me ny tvättade lakan.. finns de något goare än å lägga sej i de när man är nyduschat?? ;D Så jäkla härligt.. i lööv it!

Ska strax slå mej ner i soffan iaf å kolla lite på idiot programet bb innan jag slår på en film hade jag tänkt:)  På godis påsen har jag tröttnat så går nu över på vindruvor ist.. hade både gröna å röda här hemma ju..mums ;D



 

Normal? Ne varför då ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback