Egen fredag.

Idag har jag nästan haft hela dagen för mej själv.. de kan oxå va skönt ibland :)
Men jag fick iaf morgonen ihop me min vildning.. eftersom han somna redan strax efter 6 igår så e de klart att man inte tar någon speciell sovmorgon.. så idag vakna virvelvinden till liv redan vid kvart i 7..gäsp! Jag låg dock å drock i sängen till runt 8 tiden medan Noel bröta runt här hemma hehe :)

Vid halv 10 kom pappa S, så på med kläder så begav dom sej till dagis:)  Själv åkte jag ner till stan och gick till arbetsförmedlingen, varannan fredag har dom något som kallas för jobb chansen där å då kommer de folk ifrån olika företag dit å visar upp vilken personal dom söker. Jag prata med två företag som jag ska kontakta närmare här hemifrån :)

Sen blev de en snabb solning och sen direkt hem för å byta tvätt i maskinen.. satt sen här och va rastlös å funderade på vad jag skulle hitta på.. hade inte alls någon lust till å städa hehe... så gick ut i solen en sväng och gick bort till knalleland... gick bort där ginas utförsäljning var och idag va de nästan inte en kotte där :) Dock väldigt utplockat! Men jag lyckades fynda mej en sjukt snygg klänning som jag nu bestämmt att jag ska ha på lilla Rebeccas dop bara för de hehe, 25 kr :p  Sen blev de en snygg tröja ett par shorts, strumpbyxor, trosa å sockar, allt för 135 kr :)  Kul att göra något fynd iaf :P  De e första gången jag är på deras utförsäljning, har aldrig orkat gå dit å slås innan haha.. men nu när de nästan inte va någon där efter att alla gamar har vart där i två dagar så kändes de okej ;)

Nu e jag hemma å tar de ganska så lugnt.. håller på att laga mat.. idag blir de spenat soppa me ägg.. så jäävla gott haha! :D
Å sen runt halv 6 tiden så blir de ett pass me bodypump.. sen ska jag bara gå hem och halv dö i soffan hade jag tänkt :) Fick hem den nyaste twilight filmen från lovefilm här om dagen.. å ja har ju faktiskt inte sett den än, efter som man är ;)

Simon glömde sina solglajor här innan..klart man måste testa höhö! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback