Dagis.

För mej heter de dagis även om jag vet att man ska säga förskola nu förtin, men de gör inte jag :P
Iaf så har de ju vart lite fram och tillbaka om när Noel ska börja pga att hans dagis håller på att rivas å ska göras om, och att dom då är i andra lokaler just nu.  Detta skulle då vara klart till efter påsk nu, detta va första förseningen å vi skulle då ha han hemma tills dess eftersom jag ändå inte jobbar nu, men nu har de blivit ännu mer försenad så flytten sker inte förrän i maj,  och så länge vill vi inte vänta ifall att de är så att jag börjar jobba.  Så nu bestämde jag me dagis i telefon idag att vi kör på som de va sagt ifrån början, nästan iaf. Han skulle ju börjat idag egentligen.. men nu börjar han imon :) 
Blandade känslor, men just nu mest bara spännande faktiskt :)  Tänk att datumet är här som vi ansökte om för typ 6 månader sen.. jisses !! Stor kille nu hihi :)


Jag ska snart hoppa in i duschen iaf så vi kommer iväg ut snart. Först ska vi gå till tråkiga arbetsförmedlingen och prata, men sen har jag lovat Noel parkhäng då han leker me sina uteleksaker just nu haha.. just nu klipper han "gräset" här i köket ;)  Sen har han kört runt me sin grävmaskin och sen surat lite på mej för jag fortfarande inte har tagit bort nätet på hink setet, men de e för jag vill ha me mej mer än bara en hink sen när vi ska gå..annars lär vi få springa runt i hela lägenheten å leta sandleksaker sen;)


Kommentarer
Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv säger:

Ja hela helgen var toppen! Både sällskap och vädret, sommarvärme i mars är inte illa:)



Haha sådär kör Elliot med runt på sina bilar här hemma, så söta:)

2012-03-26 | 13:27:45
Bloggadress: http://hannaz.se
Lina säger:

Åh va spännande :) Tror det kommer gå kanon att börja förskolan (dagis):)

2012-03-26 | 20:23:48
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Emma Josefine säger:

åh ska han börja på förskola snart ?? :)

2012-03-27 | 09:58:28
Bloggadress: http://emmajosefine.com
Caroline säger:

Va spännande att börja dagis!! Våra små pojkar är inte längre så små. Vill höra allt om första dagen! Kram kram.

2012-03-27 | 10:28:11
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback