Bästa köpet!

Vi tog oss en tur inne på HM innan idag när vi var i stan för å handla upp vårat present kort :)
De blev faktiskt grejer till både MEJ och Noel hehe.  Tänka sej att de inte bara va han som fick något nu i kläd väg :P

Mitt bästa köp idag blev lätt ett par nya tränings byxor.. maaj gaad va mjuka dom är.. helt sjukt goa! Vet unte hur många gånger jag smekte mitt ben när jag hade på mej dom hahah!!
Hade jag haft massa pengar hade jag köpt på mej ett helt lager  :P
Dom va så jävla bra så dom får ett helt eget inlägg me bilder höhö! Resten av grejerna kan ni få se på imorgon när jag fått kort på de.

Haha lägg märkte till de lilla huvet i hörnet som bara måste va me :p

Jisses vilken sketen spegel man hade helt plötsligt haha.. får nog gå å torka av den nu :P

Iaf bästa brallorna ifrån HM för 199:-


Kommentarer
Katarina o milo säger:

Åh tack för tipset! Ska kolla på maxi :)



Gött att du hittat sånna toppenbyxor :) Hoppas de är lika bra att träna i :)

2012-03-26 | 22:00:33
Emma Josefine säger:

Åh, så snygga dom var :) jag beställde precis ett par från casall och hoppas att dom kommer snart :D

2012-03-26 | 22:01:47
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback