Äppleträd

Efter att få äpple kvistar hit hem idag så ville jag ju me ha en trädgård att kunna odla i.. men de har jag ju inte.. så då får man va kreativ ist och bygga sej ett äpple träd på något annat vis haha;) Ni vet ju att jag hållt på att virka små äpplen, de skulle egentligen blivit en äpple gilang eller vad de heter som skulle hängt på väggen... men nu hänger dom i ett äpple träd här i köket ist ! ;) haha
Vi hitta lite svart tejp hemma hos farmor å då kunde jag testa min ide, å ja de blev ju ganska så festligt här i köket må jag säga ! ;D

Nu ska jag ha så kul att jag tänkte ta tag i disken å sen får vi se vad som händer här näst.. kanske gör om vargsrummet till en åker.. vem vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback