Riktigt härligt !

Sitter och halv glor på Mamma mia filmen på tv just nu samtidigt som jag sitter vid datorn... funderar på att sätta på nån film ist !:)

Är grymt nöjd me min träning denna veckan.. har fått in 4 pass, tycker att de tar bättre än att bara vara på gymmet och de är grymt mkt jobbigare, för jag vet att jag får ut något av de och gör rätt! :)  Dom dagarna jag inte träna i veckan har de blivit promenader me Noel ist för i lördags, då var de en riktigt vilo dag me tjejerna på kvällen;D
Skönt att verkligen ha kommit igång nu... veckan som kommer är än så länge 6 pass bokade, men är inte 100 om jag hinner gå på alla än, eller om kroppen orkar.. är inbokad på dubbel pass på onsdagen direkt efter varandra.. men vi får se ! :)  Känner ju att kroppen redan har börjat bygga upp muskler bättre.. har nog bodypumpen att tacka, grymt härligt och jobbigt pass !  Kunde knappt göra armhävningar innan de, men nu går några stycken på raken ganska så enkelt ! :D  Står ju att de ska vara de passet som är bäst om man vill ha snabba resultat, och de stämmer verkligen ! :D
Har fyra stycken såna pass kommande vecka ! Kör bara !!

Noel fick vara uppe och leka hos farmor medan jag träna.. han hade haft mkt skoj och utforskad lägenheten som vanligt och pillat och dragit fram allt dom finns :p
Sen hämte jag och syster honom å åkte hem till oss så jag kunde duscha.. sen åkte vi hem till pappa !:)
Där lekte Noel av sej me sin morbror... han gjorde riktigt glädje rop i bilen när han fick syn på hanna, och glädje rop hemma hos pappa när han fick se Jonathan hehe.. e så kul å se hur glad han blir av att få träffa sina släktingar :)

När vi kom hem sten däcka han i sängen.. han hann inte ens med att äta sin välling :p
Får se hur länge han sover imon nu när han inte åt de...

Imon får vi se vad vi hittar på.. ska dock va på barnmorskemottagninen vid 1 imon och ta cell prover.. usch.. har aldrig gjort de innan.. har alltid lyckats glöma av mina tider ja fått under åren... men nu får de väl vara dax.. lika bra!!

En mamma, en moster och en liten liten Noel ♥


Kommentarer
Sara säger:

Ska du köra pump imorgon eller tisdag? E sugen!! :)

2012-01-22 | 23:15:14
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback