Onsdag.

Idag sov vi länge igen ;)  Va inte uppe å redo fören närmare lunch idag... alltså inte lika duktiga idag hehe!
Men men.... de va gott väder ute.. kändes nästan som vår? Så den snö som vi fick fanns de inte ett spår av i morse.. helt bar mark och strålande sol å flera plusgrader? mhm...

Vi passade iaf på att va ute.. vi tog oss en promenad ner till stan.. gick förbi FK, lika tråkigt där som alltid ;)
Sen gick vi och hälsade på på morfarns jobb.. Noel charmade alla där genom att ta all uppmärksamhet i fikat haha.. traskade runt där och tittade in hos folk på deras kontor haha.
Satte en pepparkaka i halsen och spydde ner min skjorta å mitt hår.. mm lukta ju sådär gott ;)
När vi ändå va där passade ja på att gå upp till manpower som ligger i samma hus.. prata me min gamla chef.. kollade hur de såg ut me jobb åså... han skulle kolla å jag skulle återkomma till han i feb å så får vi se ifall han kunde lösa något.. jag hoppas!!! Håller alla tummar å tår här hemma...

Idag fynda vi faktiskt saker till MEJ, å inte till Noel..  vi kollade inte ens på barnavdelningen nånstans idag haha. Vi va dock bara inne på gina och Hm ;)
Men två skjortor på gina blev de för 50:- kr st.. mkt goa! Perfekt då en åkte på redan på pappas jobb eftersom Noel spydde på min ja hade på mej haha.. kul å gå upp till mp å lukta spya ?;) Hej jag luktar mammaledig ;P

På hm hitta jag en kofta och ett bar benvärmare,  fick en kupong här om dagen me 20% på ett rea plagg, så perfekt ju. Så blev nog bara 68 kr för båda :) Å hade ju present kort som ja fått av Marie så kunde ju uttnyttja lite på de:D

Meeen ungen gick väl lite lottlös för de haha.. fynda faktiskt ett par randiga byxor på myrorna + en mjuk blomma som står i hans fönster nu:P  Har inga kort på något av de än.. men kanske kan fixa de imon ist :)
Sen blev de hem och laga middag... vi hade falukorv hemma så vi gjorde samma som vi fick hos farmor igår bara för de va så gott å Noel är en korv kille.. så blev ungsbakad falukorv me mos :)
Sen skulle vi egentligen åkt upp å fikat hos Marie, men Noel sov ju lite längre än ja tänkt så middagen blev ju lite försenad så vi hann inte de idag så gudmorn va trött efter jobbet....
Vi tog oss en tur till mamma ist :) Vi överraska genom att inte ringa å gömde oss bakom dörren, de tyckte Noel va kul :)  Mamma blev iaf glatt överraskad... så Noel fick leka av sej å gosa av sej me sin mormor en sväng!

Hade en liten orolig kille här hemma ikväll.. han somna utan problem men vakna säkert 5 gånger inom 40 min.. tillslut fick han komma upp och lägga sej i min säng ist.. där va han på väg att somna när han plötsligt fick nån energi kick å hoppa upp och ner och tjöta som en tok ?! haha.. Han klättra ner ifrån sängen å gick omkring här fram och tillbaka... sen vet jag itne riktigt vad han gjorde, men han satte sej nog ner lite för fort och råka bita sen i läppen.. så blev blod bad och krokodil tårar... Efter en stund somna en utmattad kämpe i mitt knä..
Å nu sover han gott i min säng... han rör sej väldigt mycket när han sover. han har nog legat över hela min säng snart haha.. ser ganska kul ut.. för varje gång ja kollar där åt så ligger han nån annanstans :P

Blir nog sängen för mej oxå snart ! Natti på er !

Så här glad å kladdig e man när man äter... Han får alltid äta middagen själv nu förtiden.. så då kan jag oxå äta utan å behöva mata honom :) Noel gillar å ha de så oxå å lyckas oftast få i sej all mat :)

Välling mys i sängen

En liten grön hög i sängen hihi

Ser ju inte så fräscht ut haha.. men så jäklans gott!!! ;P


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆ säger:

han är så söt din grabb!



ja i sommar lär liam också få lufta rumpan en massa :)

2012-01-12 | 08:11:03
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Elin - Mamma till My ♥ säger:

Haha, du är rolig! "Hej jag luktar mammaledig ;P " Haha! :D



Vilken härlig bild på Noel! :D Charmis!

2012-01-12 | 12:21:21
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback