Onsdag.

Höll precis på att skriva torsdag som rubrik.. alltid velat jag ihop dagarna ? ! haha Men de va iaf bara onsdag idag alltså! :)

Vi var lika sega idag och gick inte ut förrän efter lunch. Då gick vi en promenix och hamna sen i knalleland en sväng.
Jag fick me två söta vantar och två ringar på rean ifrån gina, sen kollade vi på Hm en snabbis då jag behövde en nu pincett då ja tappa bort min på nyår.. om något mer behöver ny så köp den som finns på HM, jävlar va bra den var!!:P
Noel fick me sej två tröjor oxå, en tjock go tröja å sen en vanlig tunn :)  På rea de oxå !

Sen gick vi hem och gjorde lite mat... idag fick de bli blodpudding, å ja Noel åt de även denna gången :)
Vi låg lite efter i tiden då klockan redan hunnit bli efter 4, å Noel hade då inte hunnit sova något under dagen. Å de va nu dax att åka upp å lämna han hos pappa, där jag tog me min syster så åkte vi till gymmet och körde ett pass zumba :) Idag var de Jerry som höll i de, jag har vart på Ninas dom flesta gånger nu de senaste, å han hade ändrat väldigt mkt i sina steg och låtar sen jag körde me honom, så jag hoppa runt där som en vilsen kråka hahaha;)

När vi kom hem igen så höll Noel på att leka me sin morbror och var hur glad som helst ! Blev dock lite fight när kläder skulle på och vi skulle åka, då föll tröttheten ner som en bomb över honom... å ja han somna direkt i bilen hur mkt jag än försökte hålla honom vaken.. alltså super trött å kl va bara halv 7...
Han vakna knappt när jag bar upp honom, å när ja satte honom på hall golvet sa han något å sen föll han ihop i en liten hög å sten somna på golvet haha!!
Jag gick å gjorde välling och väckte honom sen när han skulle få på pyjamasen.. vällingen åt han faktiskt upp ner myst jämt mej i soffan... sten sten slockna han igen i sin säng strax efter 7.. alltså tidigt i säng idag.. får se när han tänkte gå upp imon.. mhm...

Jag är på väg att gå och borsta tänderna nu och sen blir de ett avnistt av min serie i sängen innan de e dax för mej att sova oxå :)

Som sagt, han va trött hehe
Där har han på nya tröjan oxå.. + nya skor som vi fynda på sko punkten för 49 kr härom dagen :)

Snygga, lätta å ta på å halv fodrade så e perfekt nu när de e kallt men ändå inte :P

Suuper trött haha

 


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

hahaha Ja, vem har koll på dagarna

2012-01-19 | 09:43:30
Bloggadress: http://saratilling.se
MANDY- Mamma till River! säger:

Åh coola skor!

Vi som är ute på panik skojakt åt River.. Synd att vi inte har skopunkten.. kanske finns på internet? Ska kika =)

2012-01-21 | 20:15:56
Bloggadress: http://mandyys.devote.se
MANDY- Mamma till River! säger:

Åh dom fanns på nätet.. för 99 kronor :p Hittar ingen storleksguide? Vad har noel för storlek? Vet hur hur långa fötter han har? :) River är mellan 21 och 22.. åh. svårt.

2012-01-21 | 20:18:22
Bloggadress: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback