Lördag!

Hej folket ! Vad har ni för er där ute denna lördag ?
har ni fått massa snö oxå ?  Jag själv vakna till ett vinter land i morse som jag inte alls riktigt var så sugen på .. mhm... nu när vi vart utan snö så länge hade ja kommit till den gränsen att de lika gärna kunde kvitta å vi kunde hoppa direkt till våren... men nehe.. här kom skiten !! :P
De har snöat hela dagen å håller fortfarande på...

Jag är inte sååå jätte sugen på att gå ut och gräva fram min bil om en stund.. blä!!  Men ett måste :) Ikväll ska jag hem till madde och mysa me mina fina tjejer ! De blir film kväll me massa godis!! :P
Får se hur de går när vi ska komma överens om film.. vi gjorde ett tappert försök över fb.. men kom nog aldrig riktigt fram till något haha;)

Dock undrar jag varför de alltid är snö när Noel är hos sin far? Hans pulka här kommer nog aldrig bli använd känns de som haha ! Tur han får åka pulka hos sin pappa iaf ! :P  Men jag vill ju oxå dra runt på busen nån gång !:P

Ne nu ska jag gå ner till tvätten igen och hoppas på att de e klart så jag kan slänga in en ny maskin :)


Kommentarer
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Jag gillar snö, men nu börjar jag vara less på den vi har, vi har ändå haft den över en månad nu!

2012-01-21 | 21:45:16
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Katarina o milo säger:

Hehe, men det är för att jag publishar alla inlägg nu :)

2012-01-21 | 23:10:50
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback