Hej hej !

Sega söndag.... a idag har de faktiskt vart en seg söndag...

Vi vila bort typ hela förmiddagen :p Å sen gjorde vi päron pannkakor,  alltså vanlig smet fast me rivet päron i.. vet inte om de va päronens fel eller om smeten blev konstig, men pannkakorna ville inte riktigt bli fasta utan va ganska så kletiga.. men jaja, Noel gilla de iaf haha!!

Sen lekte vi en stund här hemma.. eller a jag va lata mamman och satt i fotöljen inne i Noels rum å läse å han lekte ;) Bra när han kan underhålla sej själv en stund;p
När de inte va kul längre så tog vi på oss och åka upp till pappa en sväng ist :)  Noel röjde runt som vanligt där uppe.. morbror och moster e ju gör skoj att leka me tycker noel :D

Innan vi åkte hem fick jag god lax i ugn med ljumen potatis sallad.. så gott!!! Skönt å slippa fixa något å käka när man kom hem sen :) 
Noel va iaf jätte trött å somna direkt när han satte sej i bilen.. mhm... fick ju tyvärr väcka han igen efter 5 min när vi kom hem,  på med pyjamas å sen lite välling.. å självklart hann man med å busa lite i mammas säng oxå haha.. sen fick han hoppa in till sitt rum å ner i sängen där han somna nästan direkt igen :)

Själv känner jag mej gör trött oxå.. gjort de hela dagen.. blä!  Så ska nog me krypa ner i sängen snart framför en film eller kanske läsa lite igen?


Noel test kör mofars nya bil lite :P
Han tycker de e gör spännande att få sitta där.. han bruk
ar göra de i våran bil när ja plockar ur vangnen om den legat i bilen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback