Dagen efter...

Dagen efter ett kalas kan verkligen kännas som man haft en stor fest här hemma! haha..  Tog nog musten ur oss båda igår.  Vi sov till strax efter 9 idag, låg sen å myste i sängen en stund så ingen av oss orkade gå upp :P
Men sen tog vi oss upp efter noel käkat lite välling.  Han börja röja runt som vanligt och jag ställde mej och diska, och gjorde sen marinad till kyckling som vi ska äta sen, så dom ligger och gottar till sej nu :)
Tog sen ut allt ur kylen och torka rent där inne.. något man borde göra oftare faktiskt ,typ en gång i veckan.. det är ju faktiskt där man förvarar sin mat som man stoppar i munnen ! :p

Sen blev de mer lek ihop.. .Noel har verkligen fastnat för sin boby car nu .. drar runt på den i hela lägenheten.. han når inte riktigt ner än för att pötta ordenkligt me fart, så han går brevid å drar runt den hehe.. Men när han stannar så sätter han sej på den å grejar en stund :)   När han fick den så våga han ju inte ens sitta på den haha.. Nu sätter han sej där hela tiden å försöker köra iväg :p Klättar på den som en liten apa !

Just nu ligger han och sover.. ja låg jämte en stund men gick faktiskt upp innan jag somna, brukar bara bli tröttare sen när Noel väcker mej igen :p   Så ja sitter i soffan å halv kollar på 101 dalmatiner och käkar godis nu ist :P
De tränar vi bort sen ikväll... då jag tänkte gå och köra ett bodycombat pass me Marie :) Va hon som ringde innan och sa att hon ville träna så ja då tog jag oxå tag i de å gick in å boka direkt ;)
Passade även på att boka in hela veckans träning då,  så de blir
Måndag-Bodypump
Tisdag - Vila = promenad
Onsdag = MRL  (nytt favopass:P)
Torsdag = Vila eller bodypump
Fredag = Bodypump
Lördag = Zumba
Söndag = Bodycombat eller vila

Så ja minst 4 pass blir de, men vill helst ha in 5 pass :) Men får se.. vill ju itne att de blir som förra veckan när jag streckte högra låret för ja kanske körde på lite för hårt :p Pass är ju inte riktigt samma sak som gymmet tycker jag.. ja tycker man kör hårdare på passen, de gör iaf jag. På gymmet kan ju ta en helt annan vila, på passen kör man ju sten hårt i 60 min, e ju inte så man kan ställa sej å vila en 5 minutare haha!

Funderar iaf på ifall man skulle börja fixa till maten nu iaf.. som då blir marinerade kyckling klubbor me sötpotatis och morötter i ugn :)

Brum brum :P

Klätter apa !:P

 


Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Grattis i efterskott!!! Åh, tänk att han redan är så stor :D Och han ser ut att älska sin bobbycar, gissar att det var en födelsedagspresent :) Kram!

2012-01-29 | 14:44:55
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Josefine - Mamma till Alva säger:

hihi vilken våghals som står på sin bobbycar sådär ;) kul att det var en lyckad födelsedag !! kram

2012-01-29 | 15:15:35
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback