Tuuudiloo :)

Klockan är bara ett å de känns som vi reda gjort en massa idag fast ändå inte haha! Ne men eftersom vi e vana vid att starta våra dagar ganska så sent, sömntutor som vi är så blir dagarana genast längre när vi går upp tidigare :p Idag var vi upp redan kvart i 8.. heja oss ! :D  Välling för Noel å sen lite mys å sen tog vi på oss kläder och gick bort till gymmet ist :)
Idag blev de 20 min uppvärmning på crosstrainern, sen 30 min core träning, bra när man kan ta ider ifrån dom passen man går på och gör ett eget pass :P  Å sen avsluta me å ro 2000 meter på precis under 10 min :)
Skönt å ha träningen gjort reda på förmiddagen ibland :)

När vi kom hem så blev de frulle :)  Noel käka gröt me hela kroppen, ända ut på öronen ;)  Själv käka jag äggmacka !
Sen lekte han runt en stund och jag passa på att diska upp å lite sånt... sen börja han redan bli trött, han blir ju tröttare tidigare när han går upp tidigare, så ja han tog en tidig vila idag och ligger å sover än, vilket han gjort i över en timma nu.. får se när de passar å vakna igen :)

Skicka precis sms till farmor å fråga va dom ska äta idag, så kanske vi åker upp dit en sväng sen :p Lyx när man har värsta bästa farmor som lagar världens bästa mat å man är alltid välkommen å käka ;) Noel älskar hennes mat oxå :P


Noel har gymmat klart !:) Han tycker de e gör skoj när han får springa av sej lite när jag har tränat klart ;p
Å självklart har han sin egen tränings flaska me sej ;)

Snyggingen him self :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback