Söndag !

Vilket underbart väder vi har hela tiden nu då? Vaknar alltid till blå himmel och sol ute :D  Fast e jäkligt dålig på att utnyttja vädret hehe.. speciellt när Noel inte är hemma!  Fy på mej ! 

Igår var jag iaf på lite mys kväll hemma hos madde !:) Hon bjöd på en riktigt god kyckling rätt, å sen hade jag tagit me mej nybakad äpple paj som vi badade i vaniljsås sen ;)
Vi kollade på film och hade en lugn lördag kväll.. riktigt trevligt !

Idag blev de extra lång sovmorgon igen.. man får ju passa på.. även om alla tycker jag får sovmorgon me Noel jämt så är inte 8-9 tiden sovmorgon för mej haha..morgon trötta människa !
Ska iaf slänga på mej lite kläder snart och åka upp och mata djuren hos pappa.. dom åkte till sälen idag.. så jäkla fuskit!!  Sen ska jag nog ta mej en snabbis in på knalleland.. sen blir de hem och fortsätta greja här ..
Så ja så ser väl min söndag ut hehe!
Får se ifall jag trycker in lite träning sen oxå.. får se hur musklerna känner sej.. har fortfarande rätt go träningsvärk efter jag ökade vikterna i fredags på pumpen:p


Kommentarer
Katarina o milo säger:

Duktig du är som tränar så!! Snart får jag komma igång igen.. kom av mig pga magsjukan så nu känns det jobbigt att ta sig dit å börja om.. suck

2012-02-12 | 16:21:20
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Fina ni! <3

2012-02-12 | 22:27:16
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback