Halloj !

Vi kör en såndär hurtfredag idag tror jag minsan :)   Det blev sovmorgon till kvart över 9 idag.. de tackar man för :) Då gick vi upp direkt men visste inte vad vi skulle göra..  så blev att ta på sej tränings kläder så gick vi bort till gymmet en sväng och roade oss en stund :)

Sen hem å hämta plånboken som vi glömde när vi gick för att sen traska bort och handla lite mjölk åså.. ja köpte frukt så jag kan göra fruktsallad ikväll..mums.. vart sugen på de ända sen vi fick de på Livias kalas haha ;D
Gick hem och gjorde lasagne idag..  de funka för herren en stund å sen var de mest att sitta och leka me maten..mhm!!
Han fick käka lite frukt sen ist... men jag gör så att han får faktiskt sitta där me sin mat en stund, å ser jag att han inte kommer att äta mer så tar jag inte fram något nytt å försöker ge honom, utan då får han gå ifrån bordet å så väntar vi en stund innan han kan få något, som ex lite frukt eller så..  jag vill inte att han ska lära sej att ifall man inte äter upp den maten som finns så får man någon annan mat eller så.. ne glöm de, så funkar inte köket här hemma :)

Sen blev de iaf vila för den trötta herren å ja låg å halv såg på tv... fick sen väcka knoddas då han sov länge å vi skulle ju iväg till pappa S...
Så ja nu e Noel där igen.. S hade tagit ledigt från jobbet på söndag natt så Noel kan stanna en natt till, så vi möts på måndag em på bvc ist :) Alltid skoj för Noel när han får en extra dag me pappsen:)
Så sen kommer ja ha Noel två helger i rad nu medan S ska flytta nästan helg...  och det finns även planer för framtiden om ja kanske 1 år eller så att han kommer flytta till borås eller närmare för Noels skull.
Jag är glad att Noel har en pappa som gör allt för honom.. allt för att kunna spendera mer tid med honom än vad han redan gör. Glad att det funkar för oss tre även fast vi inte lever ihop.  Visst tjafsar jag och S ibland som alla andra människor, men det funkar.. och vad vi än skulle bråka om så skulle jag aldrig kunna säga att han är en dålig pappa, och de e ju huvudsaken iaf !  :)

Nej nu måste ja röra på röva för att hinna bort till gymmet i tid .. bodypump- here i come ! ;D
Aa de blir dubbel träning idag... hurtfredag som sagt ;)


En sovande pappa och en sovande nyfödd son på bb.. inte ens ett dygn gammal ♥


Kommentarer
Lina säger:

Det där med maten är bra :) Aron får inte heller annat om han inte äter upp, nu är dem ju såpass stora... äter han dock inte upp sin gröt och sen dåligt med lunch så kan han få lite välling men annars äts det som bjuds :P duger inte det så fine! Vi hade ungar på dagis som fick välling så fort dem inte åt upp all lunch... mammorna trodde väl dem skulle svälta...... not so good...

2012-02-10 | 18:34:18
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Lina säger:

ne asså det är ju inte så att dem svälter sig, om aron inte äter lunch så äter han förmodligen mer mellanmål sen osv..... det är nohg lugnt :)



håller tummarna för att han slipper feber då så ses vi på tisdag :D



ha en bra helg! :D

2012-02-10 | 19:51:33
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Jag blir fan impad av dig. Jävla hurtbulle! hahah! =) Heja dig vad duktig du är!!



Åh vet inte var fingerfärgen är köpt. William fick den i julklapp av sin kusin, som bor i karlskrona.

Men jag vet att den inte är farlig att äta iaf för det stod på förpackningen.

Finns det inte på br tro? eller eko kanske tillomed? =)

Kramar!

2012-02-10 | 21:39:01
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Hanna - Mode, smycken och min vardag säger:

Mysig bild!

2012-02-10 | 22:06:32
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Va härligt att läsa =)

2012-02-10 | 22:09:37
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback