Virkad kyckling.

Då lider veckan mot sitt slut.. eller lider å lider haha, vi ser fram emot nästa vecka :)
Nu är min lilla toker hemma igen iaf :) Underbart !   Dock en väääldigt förkyld liten sådan,  dagis baciellerna har attackerat honom totalt nu... usch... hoppas han inte blir sjuk nu bara å att förkyldningen går över fort!!

Igår påbörjade jag en kyckling.. hade ju sagt att jag skulle virka något som hade me påsken å göra då jag hade köpt gult garn :p  Å igår blev det en kyckling, som jag sen gjorde helt klart idag.. stackarn fick dock inga ben för dom ville inte samarbeta me mej haha :)  Men lite söt är den iaf.. men inget som Noel kommer få leka me då den "blöder" ris om man petar lite för mkt på honom haha ;)  Den är alltså stoppad med ris ist för stoppning :)  Var ett gratis mönster å de hitta jag här ; http://www.coatscrafts.se/Virkning/Gratis+m%C3%B6nster/Virkad+Kyckling+i+Catania+Fine.htm

Vid 2 tiden plocka jag upp min toker å sen åkte vi till mormorn... jag åkte sen och tränade spining+core, det är favorit kombon just nu å de blir samma sak imorgon :)
Sen blev vi kvar hos mormorn en sväng.. Noel va jätte trött så va där så han kunde hålla sej vaken:)
Strax efter 6 begav vi oss hemåt iaf, stannade bara snabbt vid kvantum för å handla lite, Noel passade på att tjuva en godis den lilla skitungen, de gäller att inte titta bort när man går mellan hyllorna för han e jäklans snabb haha.. men jodå han lyckades få tag på en skumbanan! Jaja skit samma, han va ju tyst å nöjd resten av tiden där inne å vägen hem!

På me pyjamas å välling i magen å ungen slockna direkt, så kl 7 sov han redan. Hoppas natten går bra me den lilla näsan, han fick nässpray nu innan han gick å la sej.
Imon fortsätter vi ju inskolningen på dagis.. å nu har även Noel en näsa dom får springa å torka !


En skrutt förra veckan :)


Kommentarer
Mandy & River säger:

Nämen vilken sööööt kyckling!! :) duktig du är

2012-04-01 | 20:22:06
Bloggadress: http://mandyyss.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Ja nu börjar ping-pong perioden för er! Hoppas det inte blir mer än en förkylning och att han kryar på sig snabbt!



Haha, ja, man får inte kolla bort, då vet man inte vad de gör:D

2012-04-01 | 21:02:56
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Mandy & River säger:

Ja tack :) Visst blev det :) kram

2012-04-01 | 22:56:54
Bloggadress: http://mandyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback