Välkommen Hp.

Sitter just nu i soffan å halv kollar på ice age på tv.. har dock missat hela första timman så orkari nte kolla så noga nu hehe :P Men ja använder mest min tv som bakgrunds ljud ;)
Jag sitter mest och pillar på våran nya dator just nu... den kom med posten idag.. betald å klar å de känns jävligt nice ! :D
Detta är våran dator.. ja kan inte så mkt om de.. men de låter bra iaf haha.. å gillar att de e stor hårddisk på den :P http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-dator/HPG61340EO/hp-pavilion-15-6-barbar-dator-g6-1340so


Idag hade Noel haft uflygt på dagis.. dom hade haft nån skräp dag, alltså gå ut i naturen å kolla på skräp å skapa en bättre miljö.. han kom hem me ett diplom och en liten bok hehe :p
Tyvärr hade han inte ätit nånting mer än lite yoghurt vid frukosten idag.. även fast dom hade haft grillad korv till lunch, han som gillar korv... men han verkar ha lite problem me magen just nu, väldigt löst.. jag har ju funderat på tänder ett tag ?! . . men kanske han fått en släng av lätt magsjuka i magen eller nåt?  Är de inte borta till efter helgen tänker jag ta kontakt med bvc iaf och höra med dom.
Men han vart pigg å glad iaf när jag hämta han , fattar inte att han orkar utan mat i magen.. för inte ville han äta här hemma heller.. en halv flaska välling å sen var de bra tyckte han...

Idag har jag äntligen fått träna igen.. nu är den dumma förkylningen borta å de hoppas ja den förblir :)
Var på pumpen iaf.. riktigt gött å de blir samma sak imon igen :D Noel hängde me sin mormor och moster här hemma så länge.. sen kom även farmor och hälsa på en sväng.
Noel somna fort idag å när han hade gjort de så ställe jag mig och laga köttbullar.. dom blev goda dom :) Färdig köttbullar är förbjudet här hemma haha.. hemmagjorda ska de vara, annars kan de kvitta :)

Sitter nu och knaprar på dom små nya favoriterna.. mini havrekakor,  dom e ju så söta å goda hehe, allt som e i mini form e godare :p  Egentligen e ju dom till Noel, han hade me sej några i sin fika låda till dagis idag.. men nu har jag snart ätit upp allihopa i påsen haha ;) Tur dom e billiga å kostar bara 10 kr påsen:) Vi testa ju även å köpa påsen me mini degestive, men ja gillar havrekakorna mer :p


Vi har testat alla 3 ;D ! Bild e lånad från google.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback