Trötter.

Puh här sitter jag å bara andas å tar de lugnt,  har precis diskat å dammsugit å skurat köksgolvet, vilket behövs några gångeri veckan haha!
Nu tänkte jag äntligen få i mej lite sen frulle då jag inte hann me de innan.. vi vakna lite för sent.

Noel är iaf på dagis å jag ska hämta honom om en timma.. idag var de bara ett barn där + Noel, snacka om mkt uppmärksamhet då dom var 3 fröknar haha!  Alla andra ligger hemma me antingen förkyldning eller magsjuka, dom hade fått skicka hem 3 st me magsjuka igår.. BLÄ!! Behöver jag ens säga att jag hoppas att vi slipper!!!  Fy fan om vi ska ligga me de i påsk, nej du de har vi då inte tid med !
Kan ju va bra me påsk nu för då kanske dom me magsjuka håller sina ungar hemma i minst 48 timmar.. de e ju säkert någon som inte gjort de eftersom de kom tillbaka efter förra veckans omgång..idiot!

Sen efter dagis ska väl Noel vila å äta lite å sen ska vi leka me Sara å Agnes hihi :) Dom åker ju till thailand i helgen :(  Kul för dom, men tråkigt för oss hehe :p Vi kommer iaf sakna dom massor!
Vädret verkar vara helt okej idag, sol me blå himmel, men den där jäkla kylan sitter i än.. men men...  utelek lär de iaf bli :)

Nej nu e nog mina ägg klara ! :)


Kommentarer
Mandy & River säger:

Okej, det är samma som för mig då :) Jag nästan hoppas att jag ska vara arbetslös ett tag efter att River börjat dagis. Just för att han ska få börja med korta dagar och hinna vänja sig innan man får på heldagar direkt :P

2012-04-05 | 11:40:35
Bloggadress: http://mandyyss.blogg.se/
Lina säger:

Men du gick ju själv ut och handla när Noel inte va smittfri :P haha... hoppas ni slipper få det igen i alla fall :) Ha en glad påsk ! kram

2012-04-05 | 19:27:51
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Emma Josefine säger:

hihi åh vad kul att du gick tillbaka i arkivet, det bästa med bloggen tycker jag :D !! för visst glömmer man snabbt ? 1 månad alltså, då kanske hon traskar på här hemma om några veckor :D tjoho. KRAM

2012-04-05 | 20:03:57
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback