Tillbaka snart.

Hej, här kommer ett litet medelande bara ifrån sveriges dåligaste bloggare just nu haha ;)  Nä men har varken haft tid eller ork till å skriva denna helgen.. har knappt haft igång datorn ens :P
Å blogga från mobilen vet jag inte hur man gör haha :P Men jag e snart tillbaka :p

Har iaf vart en trevlig och rolig helg :)  I fredags vart de ju lite fest ihop me Anna, å sen kom även Peter ner en sväng... Riktigt skoj hade vi faktiskt, både här hemma hos mej och på krogen :)

Lördagen var en riktig slappar dag.  Efter några glas vatten så kunde man knappt tro att jag hade vart ute kvällen innan, mådde hur bra som helst :) Madde kom hit och slappa me mej...  Sen åkte vi även och köpte oss varsin kebbabrulle, jisses va gott ,men hej matkoma!!!  Har inte käkat de sen innan ja blev gravid eller nåt.. har nog inte käkat kebab så länge Noel har funnits iaf hehe :) Så gott var de!
Så vart en lugn kväll här hemma hos mej.

Idag är de lika lugnt oxå :p  Ska strax hoppa in i duschen å sen åka upp till pappa för å byta en lampa på bilen, bäst å fixa allt sånt nu när den ska in på besiktning nästa vecka ...tror jag, måste ju byta tid nu då jag inte kan åka å göra de på förmiddagen pga att ja jobbar nu ist :)
Va fler av er som undra vart jag ska jobba, det är ett tillfälligt jobb just nu bara, men allt är bättre än a-kassa :)   Så jag ska faktiskt vara på Nellys lager tills som ska stänga ner och flytta till falkenberg, så kan va allt från 1 månad till 4 månader... har än så länge till 25 maj :)
Kul att Madde oxå ska börja å prata även me en annan vän som oxå börjar där på måndag :) Jag börjar dock på tisdag först då jag måste ändra Noels dagis tider åså först..  så kan fråga ut madde om allt på söndag kväll haha ;)

Ikväll ska jag på Mary Kay party hos Frida, ska bli trevligt, aldrig varit på något sådant förrut :)
Så när Noel kommer hem vid 5 tiden så åker vi direkt.
Men nu måste jag duscha, hade tänkt hinna handla innan Noel kommer hem oxå, men de vete tusan om jag hinner de nu, beror på hur lång tid de tar hos pappa .. ja hatar å stressa i affären när man ska stor handla :P



Ja å min lilla pappa :P


Kommentarer
Lina säger:

Yey :) Grattis till jobb, va roligt för dig :) på nelly dessutom, sno med masssssa snygga plagg till mig, ok ? ;) haha

2012-04-15 | 18:09:07
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

hihi vilken härlig bild =)

2012-04-16 | 13:10:54
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback