Stolt kille!

Har precis tagit hand om en monster disk.. varför låtar man de alltid bli de? Å varje gång man diskat så säger man att så ska de inte bli nästa gång.. håller nån da å sen står ja där me en monster disk igen;) Diskmaskin tack haha!
Även små plockat lite här hemma, men ja de finns mö kvar å göra , men tar en liten pause nu:P

Noel e på dagis å kalasar me lite påsk fest :) Om han va stolt me sin lilla väska me fika i? Ojaa, skulle bära själv å sen visa när han kom in på dagis hehe :)
Om en timma ska han bli hämtat igen i vanlig ordning, å då blir väl lunch å vila :)

Sen i eftermiddag ska vi på möte, ett möte jag hoppas ska gå bra, skulle underlätta framtiden endel:)
Å sen får vi se vad som händer mer idag.. kanske vi hinner me en dejt me gudmor Marie.. a vi får se helt enkelt :)
Måste greja lite här hemma oxå, för imon blir de nog lite förfest här hemma hos mej. Jag ska dricka vin me min barndomsvän Anna.. eller säger man barndomsvän när man började umgås på högstadiet? hehe, ungdomsvän ?  Jaja haha.. Ska bli väldans trevligt iaf :)

Ne nu ska ja ringa ett samtal å hoppas ja kommer fram nu :)


Kommentarer
Emma Josefine säger:

ja snutten är otroligt viktigt, vilken tur att han har ett gäng ifall någon skulle komma bort då ;) tihi. Napp och snutte är ju verkligen nödvändigt vid vila, annars blir det skrikfest ;) haha



såå söt han är när han går där med sin lilla väska :) hihi

2012-04-12 | 10:43:31
Bloggadress: http://emmajosefine.com
Sandra - mamma till Benjamin Och bf 120709 säger:

Söta killen :D

2012-04-12 | 10:51:47
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
Caroline säger:

Håller tummarna att mötet går bra!

2012-04-12 | 15:21:12
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Hahaha vad söt han är med sin lilla väska, klart han var stolt :)



(sv) Ja men testa! :) Jag tror faktiskt att det kan vara riktigt bra för håret :) Jag tyckte dock att håret blev jättetovigt av naturelle schampot så jag rekommenderar kanske inte att använda just det schampot :P Men på nopoo.se eller lockig.se finns det listor med godkända produkter så där kan man ju titta om man är osäker :) Du måste säga till om du testar så kan vi följa varandras resultat :)

2012-04-13 | 11:14:39
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan-Tävling pågår säger:

Fy vad jobbigt att ha 3h/dag! Hade med med Oscar i början. Man hann ju bara hem o vända. Nu när jag har 3 ungar hade jag inte ens orkat släpa ut dem för de få timmarna.. Blir bra när flytten är klar! Hoppas de kan snabba på lite nu. De är grymt försenade, typ 3 månader ju! Sjukt!

Blir gött att det blir närmare med. Tar ju bara typ 10 minuter till den riktiga trollgården

Kramar!

2012-04-13 | 14:04:50
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
sanna säger:

Jag diskar varje dag flera ggr när man ätit så de blir aldrig mycket då :)

2012-04-13 | 21:57:12
Angelica - mamma till Adam säger:

Tack för dina kommentarer. (:



jobbigt att han inte tycker om att bada, men det ger nog sig med tiden.. Allt bra annars med er? :)

2012-04-15 | 11:18:42
Bloggadress: http://angelicano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback