snaaark!

Jisses.. idag var en sån kväll då jag önskade att jag hade 8 armar eller nåt  :P
Noel va trött vid 6 som vanligt.. men skulle han sova ? Nej! Han skulle ligga och pilla mej i ansiktet, göra nån gympa me benen å ligga å fnissa... vem somna? Jo jag haha!  Eller a jag halv sov.. å vakna till halvt liv efter typ en timma av att Noel fortfarande ligger å håller på.. jäkla unge haha!
Strax innan 8 somnar han äntligen!!! Någon får banne mej skylla sej själv när han inte har nån lust att gå upp vid halv 6 imon :)

Själv skulle jag laga mat, duscha, fixa lite här hemma så ja de finns ju alltid å göra.. å kl 9 ska jag se på desperate å de e ju typ bara 10 min kvar nu :) Men här sitter ja ny duschat å käkar lite mackor av mitt egna bröd å bara tar de lugnt nu me gott samvete att maten snart är klar i ugnen oxå.
Dock har jag NOLL fantasi om matlådor just nu..  Någon som har några tips ? :) Inget med pasta tack :p

Nej nu fixa de sista innan man verkligen kan slappna av i soffan :)


Vi har som många andra fastnat för de här me flagg tema på kläderna :P
Shortsen har ni ju redan sett men här e två t-shirt som fick följa me hem då oxå :) Köpa för typ 2 veckor sen.. vi e ju lite sega på att blogga hehe :P

Ja har me fått ett "flagg linne" :)


Kommentarer
Emma Josefine säger:

Vi gör en ganska enkel laxrätt som är SÅ god (om man nu gillar fisk!) Du steker lax i bitar och häller sen över frysta wokgrönsaker, grädde och en grönsaksbuljongtärning som får kokas ihop en stund. Servera med potatis eller ris ! :D KRAM

2012-04-24 | 21:48:14
Bloggadress: http://emmajosefine.com
hanna säger:

ååååh vart är linnet ifrån?? :D

2012-04-24 | 22:04:34
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback