Långfredag!

Ja de känns som de kommer bli en låång dag.. vi har ingen aning om vad vi ska hitta på. Å ute lek är de inte ens på tal om ifall man kollar ut å ser hur grått å tråkigt det här, har regnat hela dagen än så länge å även vart snö blandat regn.. inte okej!


Jag sitter fortfarande i myskläder å va inte alls länge sen jag intog min frulle.. idag käkar vi såklart ägg, de e ju påsk.. fast de brukar vi ju göra ändå haha!  Dock inga färgade ägg, de gör vi på nästa år ist när Noel kan sköta måleriet på dom ;)

Han ligger just nu å tar sej en vila.. han följer dagis tiderna verkar de som haha! Kanske bra att han har fått in rutiner :p
Å förresten så va han såå söt igår när vi var på leos å lekte.. då gick han fram till två små pojkar å deras pappa, dom hade fått såna där snacks av honom å Noel stod där å suckta haha,  dom räcktre fram lådan till honom å han fick ta en, å så glad han blev.. sen gick han därifrån å gick fram till bordet jämte å titta på stolen å sa uhuh.. då ville han sitta vid bordet å äta sitt snacks, för man ska sitta ner å äta:p Vid fruktstunden på förskolan så sitter ju alla vid bordet å käkar å man får inte gå därifrån förrän alla är färdiga å blivit avtorkade..  så sött att han nu ville sitta vid bordet för å käka ett litet snacks haha! !

Nu tänkte iaf jag hoppa in å ta mej en dusch å  hoppas man piggnar till lite :) Sen får vi se vad som händer.. kanske åker å hälsar på någon :)
Ha en fin lååån fredag ;)

Min lilla buse.. de va visst väldans skoj när mamman skoja om att man hade klänning på sej haha!

 


Kommentarer
Hanna Z säger:

Haha så söt!



Elliot älskar dom ibland, haha. Igår var dom inte så poppis, men annars brukar han bara trycka i sig! Kanske har med förkylningen att göra, inget smakar väl så gott då och han är lite si och så med maten just nu (tänder på g också).

Hoppas ni får en mysig påsk! :)

2012-04-06 | 12:22:53
Bloggadress: http://hannaz.se
Hanna Z säger:

Haha det är ju så sött när dom är så måna om små bebisar. Elliot är jättefascinerad och ger gärna nappen, tittar och pekar och lånar ut sina gosedjur:) Klappar försiktigt på huvudet och sådär. Det är ju bra, så det inte var tvärtom. Han bryr sig inte jättemkt om jag eller Jens håller i nåt annat barn, men ibland kommer han och vill också sitta i knät, hihi

2012-04-06 | 12:39:38
Bloggadress: http://hannaz.se
hanna säger:

oj, han är ju lite lik jonte på första bilden, tror jag haha! tycker de påminner om nån bebisbild jag sett på jonte :)

2012-04-06 | 13:06:16
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/
Mandy & River säger:

Haha snygging! =)

De turkosa kommer från kappahl.. dom har så mycket fint där nu!!



2012-04-06 | 21:15:39
Bloggadress: http://mandyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback