Lämnat!

Idag fortsätter inskolningen på dagis som sagt..  Va där kl 9 å vid halv 10 fick jag gå därifrån, dom ville testa å vara själva me Noel :)  De va ett snabb hej då å han grina lite men när ja sen gick förbi fönstrena så såg jag att han redan hade slutat.. skönt :)
Ska tillbaka igen vid kvart i 11 å hoppas de har gått bra....
Kändes onödigt att ta sej hem när det bara är en timma, så jag har faktiskt satt mej borta hos pappa å dom, tyvärr ingen hemma, alla är på jobbet å i skolan.. men som tur va hade jag nyckel kvar sen jag mata djuren här hemma :)
Noels tillfälliga dagis ligger ju typ me 1-2 min gång avstånd här ifrån :P 
Men men.. får berätta mer om hur dagis dagen gick sen :)    Tänkte gå å kolla lite tv i en timma nu hehe.
Sen blir de lunch träning för mamman idag å Noel ska hänga lite me mormorn :)


Vi lööv dagis ;) Vi håller tummarna att vi klarar oss lika bra som förra veckan ifrån denna vidriga sjukdom!


Kommentarer
Katarina o milo säger:

Nämen fy! Hoppas ni slipper!

2012-04-02 | 09:56:36
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Emma Josefine säger:

haha fyyy vilken hemsk lapp !! hoppas att ni klarar er :)

2012-04-02 | 11:02:03
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback