imon..

Puh får komma in och skriva imon om hur denna dagis dagen.. idag orkar jag inte skriva mer. Ville bara in och säga hej.  Men nää inga långa blogg inlägg idag inte.. min hjärna känns mosad och känner mej psykiskt utmattad.. man kan inte ligga på topp jämt.. och just nu känns de som jag ligger på botten. Hoppas på att de en liten ljus glimt snart!


Nu ska jag gå och lägga mej jämte min lilla gosefis iaf.. lägga mej nära å dra ett djupt andetag och känna doften av barntandkräm, barn tvål å kisse blöja :)  De e tur jag har min älskade Noel iaf, han leende kan få vilken jävla skit dag å kännas så mycket bättre!


Kommentarer
Sophie säger:

Nej jag ploppar hellre ut en lite mindre bebis än en 5 kgs klump liksom! Haha. Jag hoppas bara att h*n inte blir fööör liten :/ Vi får väl se, h*n växer kanske ikapp sin viktkurva snart :) Jag är dock inte så orolig som jag har varit. Visst funderar jag och oroar mig men jag låter det inte ta över! Och det är så j*vla (ursäkta ordvalet:P) skönt! :)

2012-04-04 | 09:18:23
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Sophie säger:

Nej jag ploppar hellre ut en lite mindre bebis än en 5 kgs klump liksom! Haha. Jag hoppas bara att h*n inte blir fööör liten :/ Vi får väl se, h*n växer kanske ikapp sin viktkurva snart :) Jag är dock inte så orolig som jag har varit. Visst funderar jag och oroar mig men jag låter det inte ta över! Och det är så j*vla (ursäkta ordvalet:P) skönt! :)

2012-04-04 | 09:18:49
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Lina säger:

Hoppas du mår bättre snart! Man får känna sig nere ibland :) om inte annat behöver man nog det... min hjärna är också psykiskt kaos just nu emellanåt......blää..! kraaaaaaaam på er <3

2012-04-04 | 12:27:53
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback