Gotte

Ligger lite efter i min planering.. egentligen hade jag tänkt att jag skulle ligga i sängen nu, gärna sova oxå, men de väl lite å ta i för å vara mej haha! 

Dagen har rullat på i ett iaf... de blev att jag åkte och storhandla innan, alltid skönt å göra de själv, kan gå å strosa där inne på maxi i lugnan ro.. eller a blev lite stressigt på slutet så klockan tickade på, va å handla i typ 2 timmar.. lyckades få en avstämning å kom 10 min för sent till dagis haha!

Sen blev de bara hem å käka, fick bli fiskbullar me matvete idag.. blev förvånad att till och med Noel käka de, trodde bara han skulle gotta i sej fiskbullarna ;) Fast han åt inte så mkt, men de va nog bara för han hade lyckats hitta en skål me vindruvor inne på vardagsrumms borde medan jag stod å laga mat, busunge :p

Sen blev de att åka å lämna Noel hos mormor å ja gick ner till stan för att gå på ett möte på arbetsförmedlingen , jag hoppas de blir lika lyckad som de kändes ;)
Noel hade inte lyckats somna hos mamma utan hade haft fullt upp å greja me annat, så han va väldans trött.. så vi åkte hem å så fick han sova i vagnen ist när vi gick bort till knalle en sväng , skulle köpa diskmedel å sånt skoj ;)
Sen tog vi en sväng inne på emmaus en snabbis, Noel fick en ny jacka, typ såna skal/vind jackor dom säljer på kappahl för 400 kr,  denna kosta 60 kr å såg ut å va i nyskick, en svart :) Å sen ett badlakan som man trär över huvet me bamse på för 30 kr å en av bilarna ifrån byggare bob för 15 kr :) Bra där!

Ikväll blev de bodypump me syster, kändes att de va ett tag sen vi körde de nu, hade nog tappat lite i armarna, men benen va inga problem, men de e nog tack vara cyklingen :)

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen å hoppas att somna till big brother eller iaf efter :)


Gjorde en mkt god wook ikväll me skinksnitzel me mango chutney :)
Frukt till jobbet!
Protein pulver blev me köpt ifrån gymmet idag..mums:)
Å två små söta nyheter som vi fick me oss hem idag, mini kex, marie kexen e typ lika stora som en femma å havrekakorna som en tia :p Havrekakorna va riktigt goda ;)


Kommentarer
Lina säger:

Vilka fynd! Speciellt jackan :) Skulle också behöva en skaljacka till Aron nu till våren, alla han har är liksom fleece i, han har en softshell men den är alldeles för stor än :/



Hoppas du får en kanondag idag på jobbet och allt går bra:) kram från oss <3

2012-04-17 | 11:06:19
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback