Gäsp!

E riktigt seg på kvällarna nu faktkst, så blir inte så mkt data tid över :) Men jag är förvånad att jag faktiskt inte somnar på soffan eller nåt på eftermiddagen.. okej kanske inte lika enkelt nu när Noels finns, hade det vart för nåt år sedan så hade jag garanterat gjort de :p
Men Noel e ju oxå ganska så trött, så hade jag velat så hade vi båda kunnat somna.. men nej då blir allt knas så vi håller oss vakna :P

Noel somna redan runt 6 tiden idag :) Å ja halv sov lite jämte honom oxå, men är nu uppe igen en liten sväng innan de blir sängen för mej oxå.
Idag fick Noel vara hemma ifrån dagis, personalen tyckte han va så snorig å hostig, å ja visst e han snorig, men absolut inte sjuk.. men han fick vara hemma idag, så jag va hemma med honom till halv 10 å sen tog morfarn över å jag kunde åka och jobba:)  Tråkigt att behöva ta ut vab första arbetsveckan, så som tur va så behövde det bara bli tre timmar när man har en snäll pappa som ställde upp ist :)
Å ja Noel har då inte visat minsta tecken på sjuk utan hade röjt runt precis som vanligt å käkat å sovit bra... så ja ringde till dagis å sa att han kommer imon iaf.

Skönt me sista arbetsdagen imon iaf.. nu blir de ju faktiskt helg på riktigt, kommer nog uppskatta denna helgen mer nu än innan :D
De vi har planerat än så länge är kalas för pappa på lördag å innan de besiktning av bilen.


Fick prova två av sina nya shorts, skulle kolla så dom itne blir försmå för sommaren, men de e nog ingen risk då båda två var lite förstora ist i midjan, så hoppas han tjockar på sej lite tills sommaren hehe :)


Kommentarer
Caroline säger:

Nämen lever du? ;) Haha.



Vilka snygga usa shorts! Vart har du köpt dem?

2012-04-19 | 20:40:10
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Lina säger:

Åh vilka fina shorts! Jag gillar ju dem med flaggan eller vad man ska säga lite extra<3



Btw! Jag ska ha meandi party om 2 veckor, vill fröken komma? :)



Kram!

2012-04-19 | 21:22:58
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv säger:

Elliot är inte heller så förtjust i keps, man ser på bilden att han håller på att försöka ta av den, haha.



Men åh så söt han är i sina shorts då, älskar dom nedersta!

2012-04-19 | 21:46:29
Bloggadress: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback