Vi fortsätter de lugna...

Vi fortsätter våran lugna dag.. Noel ligger här jämte mej i soffan och sover.. han somna på min arm innan och jag trodde den skulle ramla av, aj va ont ja fick när den somna haha... men lyckatdes slingra mej ur så nu ligger han precis här jämte me benen på mej ist :) Mys killen!

Själv sitter jag och kollar på Tre kroner, de va ett tag sen nu =)
Å mkt mer än så händer de väl inte idag... funderar på att göra pannkakor sen :P Men om jag ska göra de så har jag världens monster disk å ta hand om innan å de lockar ju inte lika mkt haha ;)
Får se va noel tycker vi gör sen ;)


Ni ser ju vilken liten hängis.. här ligger han iaf på min arm och e gör trött, och somnade sen strax där efteråt..

Vi myser i soffan ♥


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Jättekul är det verkligen! :D Och gud, vad mkt kroppsdelar man får använda!



Hur är det med er två, sötnosar :) ?

Hänger inte med i bloggvärlden nu, och personlig kontakt är bättre.

2011-09-11 | 20:24:58
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Josefine- mamma till Wilma säger:

Wilma är me febrig och super snorig. Det är verkligen inte kul när de små är sjuka:( det gör verkligen ont i mammahjärtat!!

2011-09-11 | 20:45:59
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback