Lista stulen från Lina ;)

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Frida
Smeknamn: Fritte . . madde brukar kalla mej för frittefrög? haha
Låt som när du är ledsen sörjer till: Oj jag har många. . jag gillar lugna låtar :P
Beroende av: Noel gos ;) och shopping :O
Vad tror folk om dig?: Jag vet faktiskt inte.. får nog fråga "folk"
Vad får du oftast komplimanger för?: Mhm.. att jag har långa ögonfransar brukar jag få höra ibland hehe
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är bäst ? haha ne ja vet inte faktiskt :P.
Hur imponerar man på dig?: Va rolig :p
Brukar du skratta för dig själv?: Självklart ! ;D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Åh pussa honom från oss!
Var bor du? Borås
Trivs du där?: Ja visst.. har ju provat att inte bo här (norge) men jag längtade hem hehe:P
Äger du några converse: Nopp
Sprit, cider, vin eller öl: Vin och cider
Brukar du bli för full: Va nog mer sånt förr
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Inget.. eller jo apelsiner kan jag få utslag av ibland men äter det ändå;)
Hur svarar du i mobilen: Hej det är frida om jag inte har nummret.. annars kan jag svara lite hur som helst ;D
Vem ringde du senast?: Simon
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi prata om allt möjligt.. mest om Noel :)
Antal timmar sömn inatt: Kommer inte ihåg..lägger mej så sent så brukar inte bli så många.. brukar klara mej på ca 5 timmars sömn.
Sov du ensam: Nej hadem in gosfis Noel jämte :)
Brukar du komma i tid: Njaaeee
När mår du bra: När jag är med Noel och när saker går som jag vill:)
När blev du fotad senast: De va nog igår när jag och Noel fota oss ihop ?
Hur känner du dig nu: Börjar bli lite trött...
Vanligaste färg på dina kläder: Det är nog faktiskt svart...
Vad tycker du om fötter: Usch fy och blä, har sån jäkla fotfobi. E bara Noels små mini fötter som funkar men de e nog bara några år till höhö ;)
Vad saknar du: Mhm kommer inte på något speciellt just nu...
Hade du en bra kväll igår: Jadå.. lugnt här hemma med en sovade sjuk noel..
Favorit dryck på morgonen: En kopp te eller kall mjölk.
Rakar du benen: Japp..
När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika..allt från 22:00 - 00:03 :p
Är du blyg?: Ibland..beror på vad det är för folk jag ska träffa och va de gäller förnånting.
Sysslar du med någon idrott: Har mitt gymkort
Vill du hellre ha mail än brev: Mejl är ju smidigt men brev är ju kul.. men de får man ju aldrig nu förtin ändå...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nje de gör ja nog inte.
Har du spytt offentligt: Jaa.. äckliga jag haha!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka, ha sex å sånt där som man vet att alla skulle testa höhö
Är du nöjd med ditt liv: Jaa! Mamma livet är livet!
Är du bortskämd: Har alltid varit de.. men hallå, först barnet, första barnbarnet och tjötigaste kanske;) haha
Vad gör du i morgon: Ska väl vara här hmme med min son som har utegångsförbud (sjuk), men mormorn kommer nog och hänger med oss en stund:)
Vad är det värsta du vet?: De finns så mycket hemskt här i denna världen just nu så man blir mörkrädd ibland.. men de värsta e nog människor som inte har några gränser som kan gå så långt att verkligen skada andra människor med flit.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Det är olika.. men oftast för mycket!!
Vad längtar du till?: Jag smyg längtar till julen höhö;)
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Japp de har jag och sen Noel kom så har jag kommit mina äkta vänner ännu närmare ♥
Vad använder du för shampoo?: Brukar bli olika.
Vad är det finaste du fått?: Min finaste Noel♥
En speciell dag du minns: 28/1-11 när Noel föddes.
Hur gammal är du: 24 (25 i dec)
Tycker du om någon just nu: Tycker om många människor!
Du samlar på: Som de ser ut här hemma, så alldels för mycket saker antagligen haha :)
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma eller nån av mina närmaste vänner.
Gillar du golf: Nej va tråkigt!!!
Vilken tid gick du upp idag: Vid halv 9, upp å käka sen gick vi la oss i soffan å somna igen:p
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Klart det är de.. är ju så skönt efteråt!
När grät du senast: Ja grinar nog lite varje dag, antigen åt något på tv eller för ja blir så stolt över min son eller nåt sånt töntigt ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj den frågan e alltid lika svår! Men mycket! haha
Bär du glasögon eller linser: Japp, glasögon men vill ha linser oxå!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det är olika, beror på när min väckarklocka Noel vill upp;)
Har du piercing: Ja i navel och läppen.. fast läppen tog jag ut på bb, eller ja tappa den och satte aldrig i den igen.
Vill du gifta dig: Jag tror de iaf..
Vill du ha barn: Jag har en son. Men vill självklart ha ett syskon till honom. Skulle ja få en tjej nästa gång skulle de nog va stopp men skulle de bli en pojk till så skulle ja nog ge de ett försökt till, men inte fler än 3 :)
Solar du ofta: Nää
Är du bra på att laga mat: Ja de tycker ja nog :)
Är du flygrädd: Jaa!
Hur vig är du: Hyfsat :)
Är du musikalisk?: Inte så värst kanske.. kan inte spela något instrument iaf:p
Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten..om de ska vara läsk så cola.
Vilken är din favoritglass: Nogger och pigilin :)
Tror du på ett liv efter döden: Har aldrig kommit fram till ifall jag gör de eller inte :P
Tycker du om sushi: Jaa.. å har vart sugen på de i ett år eller nåt nu men inte fan har ja kommit iväg å käkat de ändå haha!!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Jaa
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska ;p
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaa
Biter du på naglarna: Ilband..försöker att låta bli !
Hur ofta tränar/motionerar du: Har blivit dåligt me detta nu senaste.. men när jag väl tränar så iaf 4 gånger i veckan.. måste komma igång snart igen!!:p
Senaste låt du hörde: Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder

Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆ säger:

tack så mycket! :)



alltid roligt med listor :)

2011-09-15 | 09:20:08
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Elin - Mamma till My säger:

Rolig lista!



Vad skönt förresten att ni fick reda på vad som var fel på lille Noel. Hoppas han piggar på sig snabbt!



Kram

2011-09-15 | 10:31:29
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Matilda - Nu med Viggo i famnen ♥ säger:

Hallå! Jag är ledsen att behöva meddela att jag inte tänker avslöja varifrån jag fick tag på grejerna till napphållarna. Jag har letat som en tok efter dom själv och om jag nu ska försöka sälja några är det ju bäst för mej att inte avslöja… eller hur? Hoppas du inte blir allt för arg!

2011-09-15 | 10:52:02
Bloggadress: http://ombytlig.blogg.se/
Cherie Mårtensson - Mamma till Emma säger:

Svar: Vad skönt att det hjälpte. Här verkar det också hjälpa för nu ser ögat mycket bättre ut och det rinner inte lika mycket längre :D

2011-09-15 | 11:32:00
Bloggadress: http://mammacherie.se
Evelina - mamma till Lucas säger:

oj, lång lista! Du fick nog med allt ;) hihi...men kul ju!

2011-09-15 | 15:09:47
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/
Hanna säger:

Sv: Så länge man är lycklig och glad så tycker jag det inte spelar någon roll hur familjen ser ut! :) Skönt att ni är goda vänner ändå, både för er egen och för Noels skull :) kram

2011-09-16 | 10:58:26
Bloggadress: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback