Ursäkta!

För mitt dåliga bloggande... men har inte riktigt haft tid för de nu i helgen :)
Igår firade vi ju fina madde.. riktigt lyckad kväll me mycket skratt ! Först fest hemma hos henne, sen tog vi oss en promenad ner till stan och gick till Franks... sista halv timman av natten fick ja madde å lollo för oss att gå till tonic (krogen man hänger på när man e typ 18 haha)... där dansa vi oss genomsvettiga till ex rosa helikopter, Dj agostion å andra gammla goa party dängor;)
Kände oss dock super gammla där inna haha... va ju bara små kids där inne och ja musik e ju dom godingarna vi själva lyssna på för ca 7 år sen ;)
Varför dansar ingen me "veva armen" längre ? haha.. de gjorde vi alltid :p
Iaf så hade vi super kul !!

Idag tog jag sovmorgon till runt 11 tiden... då ringde S och tjöta.. han tog ledigt från jobbet natten som kommer för han ville ha en extra dag me Noel.. å de e klart han får de ! :) Så dom kommer in till stan imon eftermiddag när vi ska till bvc då S ville följa me dit :)
Så ja jag e själv hemma denna kvällen oxå.. saknar min skrutt, men gott för honom att få en extra pappa dag :)

Jag har hållt på att greja lite här hemma... fick en ny säng idag så har grejar i sovrummet... å finns väl endel kvar här hemma och städa, men tagit en liten pause nu...
Händer väl inte allt för mkt här idag... funderar på att laga kycklingsoppa sen bara :)


Några kort från igår ;p


Kommentarer
jolina - mamma till luna säger:

kan inte du visa en bild på den nya sängen ?

2011-09-25 | 16:56:42
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Ni verkar ha haft det roligt! Shit jag har inte varit ute på länge. Jo förresten, EN gång i vintras innan jag blev med barn var jag ute och festade med tjejerna på jobbet. Haha!

Kramar!

2011-09-25 | 20:44:47
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback