Trött kille!

Innan styrde ju bilen mot viskafors för en trevlig dag hos Jonna och Joel :)  Riktigt trevligt !
Noel blir alltid sådär lugn och försiktig när han kommer hem till andra.. men kan ju va för de fanns såå mycket fina leksaker att leka med ;) E ju mkt roligare me andras leksaker än sina egna.. hehe...
Vi sa att man skulle byta leksaker me varandra en gång i månaden så kanske dom inte tröttnar lika lätt haha ;)

Pojkarna busade runt iaf och mammorna fick fika och tjöta :) Joel är såå duktig på att stå nu, han släpper hela tiden och står helt själv.. tror nog den lilla pojken kommer lära sej att traska runt snart :D Tänk va mkt de händer på ca 2 månader ( de är ungefär de som skiljer på dom).. ska bli spännande ifall Noel är lika rörlig som Joel om 2 månader, för han e verkligen överallt me världens största leende :D

Vid två tiden åkte vi hemåt och precis som jag trodde så somna Noel i bilen efter en stund.. men jag väckte han när vi kom hem så han kunde äta lite mellis.. sen vid 3 tiden så somna han och sover ännu.. men jag hoppas han vaknar snart, han brukar ju annars kliva upp runt 4 tiden.. får väl se ifall nattningen flyttar en timme framåt oxå.. jag har iaf inget emot ifall han vill lägga sej vid 8 ist för vid 7 :)

Men jag har iaf hunnit diska och plocka lite här hemma.. å nu även suttit i soffan och slappat en stund:)


Pojkarna bus :D

Kommentarer
Lina säger:

Hehe precis:P



Dem jag köpte är väl också bara för höst o vår, det är mest så han kan ha när han är i sandlådan eller gunga o slipper bli kall, sen har han ioförsej fårskinnstofflor med men dem får han icke ha i sandlådan!! höhö.

2011-09-22 | 18:01:27
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Jonna säger:

Vad fint du har skrivit om Joel, jag blir alldeles rörd ju :) Stor kram till dig, och tack för idag. Snart kryper din lilla goding, det vet jag! :)

2011-09-22 | 21:26:36
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/
cammie säger:

Vill tipsa dig om en fin tävling =) http://tuschaa.blogg.se/2011/september/tavling-hos-tuschaa.html

2011-09-23 | 10:23:25
Bloggadress: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback