Mysaren !

Som de ser ut nu så verkar de bara gå åt det bättre hållet för Noel :) Idag har han bara behövt ta alvedon 2 gånger och har faktiskt vart på ett riktigt bra humör idag. Va endast en gång nu under eftermiddagen när vi hade vilat i soffan som han vakna upp i ett sånt där otröstligt skrik, men de gick över när vi vaggat omkring lite och ställde oss i fönstret och tittade på bilar.. de gillar han :)
Men han har iaf velat leka å greja idag igen :) Och han gick å la sej vid halv 8 och somna då utan problem och verkar göra de fortfarande, så jag hoppas han får göra de hela natten nu :)

De enda som e lite mysigt när han e sjuk (ifall man får säga så?) , är att han blir ju hemskt gosig! De va länge sen han ville sova på mamma, och bara sitta lugnt och stila i knät:) Mamman tycker de e gör mysigt iaf hihi :)

Iaf så kunde jag äntligen ta tag i diskberget när han somna så bra idag och sen stekte jag även pannkakor till kvällsmat.. mmm gott!! Pannkakor me sirap och iskall mjölk till! Super!

Man e trött när man somnar mitt i leken bland alla leksaker hihi

 

Vi hann titta på bamse på tv i typ 5 min, sen sov han ;)


Kommentarer
Elin - Mamma till My säger:

Vad mysigt! Skönt att han är på bättringsvägen.

2011-09-13 | 10:08:18
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback