Mat mat mat !;P

Nu under kvällen tog vi oss en tur till farmor, hon va ute på lotten så vi åkte dit och möte upp henne. Där plocka vi lite tomater, gurka å zucchini eller va de heter, kommer inte på de nu men finns en sport som heter likadant ;) haha!!
Sen åkte vi vidare hem till henne, skulle hämta frysboxar, för imon för vi förhoppnings vis vårat nya kyl/frys eftersom de inte dök upp idag ! :)
Noel fick lite rivet äpple och jag kantarell macka i ugnen, gottit!!:)  Sen blev Noel gör trött så då åkte vi hemmåt för att äta välling och sen sten däcka han som vanligt !

Själv satte jag mej i soffan å glodde tv, först ut blev true talant, och sen efter de går de bara matprogram ;) Kniven mot strupen å just nu Gordon´s great escape :)  Jag älskar matprogram! Önskar jag hade ett bättre kök, det är stort men de finns inte mycket arbetsbänkar å yta å laga mat på.. e ju roligare när de gör de. Ist för de blir trångt å stökigt med en gång.

Så blir väl kvar här i soffan en stund nu innan de blir sängen :)

Här har vi babblarnas största fan ! ;)

 

E de förresten någon som vet ifall man kan vända klippen åt rätt håll ?


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Haha, ja dom är livliga.

Min W har oxå ett mellan namn just nu.

William "tjat och hans moster" Hermansson. Haha

Han kan säga mamma 38tusen gånger på raken utan att vilja någonting. Eller när de kollar på fil, ex pippi så är det hela tiden, "mamma, jag tittar på pippi" om och om igen fast att man svarar. Haha riktigt jobbigt.



Hoppas du får en fin dag!

Kramar!

2011-09-02 | 08:57:16
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Ida säger:

Gillar att kolla på Kniven mot strupen , ett av mina favoritprogram! :)

Åh , så gott med kantarellmacka!Blev bra avis nu!:P

Kram

2011-09-02 | 09:46:07
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/
Josefine säger:

hihi sötnos ! nee klart att tävlingen inte ska avslutas i november, haha. Vet inte varför jag fått för mig att det redan är november ;) hahah. Den avslutas på söndag 4/9 :)

2011-09-02 | 16:00:53
Bloggadress: http://emmajosefine.com
i min lilla lilla värld säger:

Naw, så söt..



Ingen aning om hur man vänder klippen tyvärr

2011-09-02 | 21:19:05
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback