Marknad!

Här sitter vi och leker.. en me kläder å en utan.. nej de e inte Noel som e utan.. de e han sega mamma.. men de e hans fel att jag är seg haha.. han vill ju hellre leka än att jag ska gå och ta på mej kläder :)

Iaf så blir det en tidigt lunch för herren om en stund :) Sen ska vi ta oss ner till stan då den årliga höstmarknaden är denna helgen ! :D Så vi ska gå ner och köpa Noels första ballong hihi ;) Ska även möta pappa S som ska gå med.. nu är han frisk så Noel ska ha pappa helg sen :)
Ska både bli skönt å ensamt.. har ju blivit van igen vid att ha han hela tiden så kommer ju sakna han göör mkt :P Meen jag ska ju ha kul ändå,, imon e ju maddes födelsedags fest :)

Men nu ska jag börja me att få kläder på mej å sen lite mat i magarna innan vi beger oss :)

Min stjärna idag


Kommentarer
Anonym säger:

Svar: Det beror lite på vad man vill ha, sen finns det oftast gästerbjudanden. Du får gärna komma om du vill. Inget köptvång. Men dom har mkt mkt fiint :)



Va blev det för ballong då?

2011-09-23 | 14:57:47
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Vi var med på höstmarknaden en sväng igår. Var ju riktigt trevligt =)

Kramar!

2011-09-24 | 20:30:56
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback