Mamma & Farmor.

Idag har vi haft både mamma och farmor på besök :) trevligt. . skönt me lite avlastning ibland !
Vi har väl inte gjort så mkt.. grejat lite här hemma åså :)

Nu är äntligen min j*vla hall färdig målad igen... skulle något mer behövas målas om här hemma så ska jag se till att min hyresvärd inte väljer denna målaren iaf.. över 2 veckor för att få klart ett litet jäkla hall tak, å som sagt, varje gång han har vart här så har de tagit högst 15 min så försvinner han sen igen å dök upp efter några dagar !! suck säger jag bara!!
Men skönt att de e klart nu iaf så kan ja flytta ut alla ytterkläder åså imon igen, orkari nte börja krångla me de nu när Noel ligger och sover där inne där alla jackor är.

Sitter å halv glor lite på tv nu bara... funderar på att gå till köket och fixa iordning lite mat brukar till Noel.. har köttfärs i kylen som måste tillagas, så den inte hinner för för gammal.
Så ska nog fixa lite köttfärs me pasta å grönsaker till honom :) Han käka min kycklingrätt idag igen som vi tog upp ur frysen, smaska på även denna gången :)
Och medicinen har gått lika bra å ta alla gånger idag.. mamma skratta åt honom.. vi tänkte att den kanske har blivit godare sen jag å mina syskon va små för den luktar ju gör gott... ja doppa lite på fingret å smaka å ja kan inte säga att de va gott, fy fan!!!!  Men min son e ju lite halv knäpp.. för han sitter å mm;ar efteråt å skulle mer än gärna ta lite till hahaha!?

Myser lite :)

Här e jaaag :D

Titta mamma, här e min fot :)


Kommentarer
Lina säger:

hahaha:)



jag har mina ljusa stunder jag oxå! Men just för att det är så varmt här hemma emellanåt så han inte ens kan ha kort pyjamas, då får det bli blöja o kalsipper:D

2011-09-16 | 07:17:57
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆ säger:

vilken mysig dag! :)

2011-09-16 | 08:49:09
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Himla skönt att äntligen få klart det där jäkla taket! Verkligen en usel målare. Sådär uppför man sig ju inte!



Jag har använt färgade linser med styrka jättemycket!

För många år sen körde jag enbart med bruna. Sen övergick jag till skarpt blå. Provade gröna ett tag med det var inte alls min grej! Sen vart den en period med dygnetruntlinser som är ofärgade, sen blå igen, och nu efter att ha vart vid optikern ville jag prova brunna igen. Men nu kommer det nog bli ofärgade som sagt!

Färgade linser fungerar perfekt. Den ända skillnaden mellan dem och färgade tycker jag är att det är lättare att hitta de färgade i linburken ;-)



Kramar!

2011-09-16 | 09:38:53
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Jonna säger:

Hihi vad söt!!



Martins mamma fyndade det på Ellos. Hon jobbar där, tror bara det var för personalen. Men jag vet inte riktigt. Dom har ju en P-butik där som är öppen för allmänheten på onsdagar runt lunch till kl fem tror jag det är. Dom kan ha huset där. Kolla på onsdag :)

2011-09-16 | 10:13:23
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback