Lilla underbara (vilda) söta unge!

Nu ska vi slänga på oss lite kläder här strax för att sen bege oss ut på äventyr.. blir en playdate me fina Jonna och Joel idag :)
Vädret verkar vara väldigt svajande, nu är de sol iaf men när vi vila nu en stund på förmiddagen så öste regnet ner, vi låg å lyssna på hur de smattra mot rutan :) Ligger man i sängen under ett varmt täcke så e de ju ganska så mysigt.. men inte om man måste gå ut ! :P


Sen har den lilla vildingen vart igång igen.... ramla me ett hårt fall rakt in i en plastkant på en leksak och slog i läppen... ajaj!!! Så nu har min lille en liten fläskläpp.. ser inte alls kul ut :(
Men barn slår sej.. man kan inte vakta dom varje sekund.. men man önskar att de inte hände ändå.
Så jag och Noel grät lite ihop innan..usch!  Men jag har en liten tuffing.. så fort han får komma upp å vaggas lite hos mamma så e allt bra sen igen...
Men vi satt me en fryst fruktpure bit mot läppen en stund.. hur lätt de nu är me en vild unge som inte alls bryr sej om att han har slagit sej precis?
Men men.. han verkar inte ha ont iaf och både äter och suger på nappen utan problem, så de ser väl värre ut än vad det är... å min lille =/

Men nu går vi och tar på  oss innan han slår sej igen för nu e han verkligen på allt här nere på golvet å nu har han kommit till bordet där han inte ska vara ;)

Ha en fin dag !

Kommentarer
Cherie Mårtensson - Mamma till Emma säger:

Svar: Okej, det är skönt när man hittar något man tycker passar :)

2011-09-22 | 12:20:35
Bloggadress: http://mammacherie.se
Lina säger:

åh stackars Noel :/ o värre lär det ju bli, jag är görnojjig så fort aron ramlar lite..... bara början:P

ja det verkar va väldigt olika! dem här är kanonlätta o få på sen sitter dem på oxå :) kostade endast 99 kr så de kan jag rekommendera, dem andra kanske han kan ha senare i vinter eller till våren? kram på er :D

2011-09-22 | 12:55:59
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Josefine - Mamma till Alva säger:

nemen aj har han ramlat lilla vännen :( Alva har en leksak som man sätter fast i bordet och ibland så lyckas hon dra upp den så att hon slår sig själv på näsan och blir såååå ledsen. Stackars liten ! Men det lär ju bara bli värre med de här olyckorna alltså :/

2011-09-22 | 17:49:27
Bloggadress: http://emmajosefine.com
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Mina har oxå slagit sig mycket under deras år. Det är som du säger, man kan inte passa på dem hela tiden. Och även man man skulle så skulle de slå sig ändå. Det här till.

Konstigt nog är de bara ledsna en liten stund. Hihi jag tror mest att det är vi mammor som lider av det ;-)

Kramar!

2011-09-22 | 18:44:23
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback