Leka försiktigt ?

Då var vi uppe.. Noel har fått gröt och jag sitter och käkar frulle just nu, leverpastejs macka med farmors egen odlade gurka! :D
För att ha somnat runt 3 tiden så känner jag mej ganska så pigg faktiskt ! :D

Om en stund ska jag se ifall Noel kan underhålla sej själv i sin säng en stund eller kanske vill vila lite så ska jag hoppa in i duschen en snabbis! Sen på med kläder å så ska Noel till sin morfar å dom en sväng:)
Jag själv ska iväg på lite hemligheter idag som jag inte kan skriva om här än pga kanske nyfikna människor;)  Men måste börja fixa här nu iaf för om ca en timma måste vi åka :)

Jag får ofta höra att Noel e så lugn när han är iväg och leker, men jag kan säga att han kan sina hyss han oxå, iaf här hemma när han e själv haha!;) Så här satt han plötsligt igår.. inte rädd om sina leksaker iaf!!


Kommentarer
emma säger:

Tack detsamma :) Har ni för planer för helgen då?



Kram

2011-09-03 | 08:47:22
Bloggadress: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Får med höra att mina ungar är så lugna. Haha de skulle bara se dem hemma! Och jag kan inte räkna hur mycket leksaker de har tagit sönder =)



Hoppas att du får en fin dag!

Kramar

2011-09-03 | 10:53:24
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Haha :D Ja det är klart det är så man leker! Dunk, dunk i golvet :)



Tack! Det funkar jättebra att koka ris i sil och det är bara att lägga kastrullocket över så blir den nästan helt stängd! Vattenmängden blir ju lite hur som helst visserligen, men då får man känna lite på riset om det är klart. Det gör inget om det blir lite överkokt, det ska ju ändå mixas :)

2011-09-03 | 14:01:06
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Jonna säger:

Haha jo han är lugn Frida :) Joel hade kastat den 10 meter bort och bitit i den haha... :)

2011-09-03 | 15:49:25
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback