Helt slut !

Vart en riktigt toppen dag... hemligheten jag inte kunde skriva ut om innan var att jag skulle iväg på möhippa.. man vet aldrig ifall Teresa skulle smygt läst här inne eller nåt ;)
Iaf så blev möhippas på Gekås för ullareds freaket Teresa hihi ♥
Dagen har vart super bra med 9 brudar ihop och massa shopping och skratt ! Teresa fick även mysa lite med Olla-conny som även gav henne en present efter att dom ropat efter henne i högtalarna över varuhuset;D  En väska me massa ullareds grejer som Boris hade plockat ihop ;)  Ja dom tar väl hand om sina kunder.. tummen upp för ullared ! ;D

Men vi har iaf haft de riktigt trevligt och Teresa vart hel nöjd me sin dag och vi andra oxå :)
Shopping ska jag försöka visa imon,  blev ju mest till Noel.. som vanligt... men de va bra grejer ! :p
Men får se när jag hinner imon.. vi ska på dubbel kalas imon.. först i göteborg till min kusin som fyller 8 och sen ska vi hem till mamma efter för att fira min syster som fyllt år :)  Så fullt upp även imon !
Så vi hörs senare imon oxå ifall jag inte hinner smita in och skriva ett hej innan vi åker :)




Kommentarer
Elin säger:

haha, men gu va kul! :) Låter som ni hade en härlig dag!

2011-09-04 | 07:05:54
Bloggadress: http://baksakens.blogg.se/
Rosanna säger:

Hej, var är den underbara dressen med Paul Frank köpt? älskade den.. så himla söt ju :)

2011-09-04 | 12:30:27
Tina - Minnas mamma säger:

Jag älskar Ullared! Och vad kul att träffa Ola-Conny :) Jag tråffade han den andra, han som är med i serien. Vad han nu heter. Ola-Connys bästis.



Min mamma har också haft bröstcancer och fick operera bort båda brösten. Så hemskt.. Nu verkar det vara påväg tillbaka igen så det känns skit, såklart. Det känns som att jag vill göra allt jag kan för att leva så länge tillsammans med Minna som jag bara kan!

2011-09-04 | 14:52:40
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Haha vilken rolig möhippa!



Sv: Ja, vi använder faktiskt barntandkräm när han ska borsta tänderna. Vet inte om man ska det egentligen, men vi gör det. Mamma var med när jag skulle köpa och sa aldrig något om att jag inte skulle använda det så jag litar på hennes tysthet, haha! xD

2011-09-04 | 16:17:25
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback