Hej helgen ! :)

Åh så trött jag känner mej nu... å plötsligt fick jag sketa ont i ryggen nu ikväll.. typiskt !

De har iaf vart kanon väder idag oxå.. dock va vi inte så duktiga och höll oss ute .. vi vart riktigt slöa i förmiddags, gick inte upp förrän vid 9 tiden och då blev de frulle :) Gröt till Noel och sen fick han ett kokt ägg för de var de jag åt, de är gott tycker han :) Sen fick han gnagga på lite apelsin oxå eftersom som åt en haha!
Sen blev de så jäkla kladdigt efter han grisat runt där så de fick bli ett bad för herren, de uppskattas alltid från hans sida :)

Sen var vi båda trötta igen så vi gick in å la oss i sängen vid halv 11 och sov till halv 1 haha :P Så ja förmiddagen va väldigt lugn här!
Då gick vi upp så Noel skulle hinna äta lunch innan vi skulle iväg !
Sen på med kläder och så in i bilen för att åka till pappa S , där lämnades Noel efter vi kollat på en spännande fontän ett tag och sen kramats hejdå.. han e ju så go ibland.. lägger sej mot min axel å kramar in sej hihi..gosunge!
När jag ändå var i gällstad så tog jag en sväng förbi lager157.. de blev bara en body och ett par byxor från lundemyr med stjärnor på till Noel:)
Sen hem till stan igen och handla lite och förbi systemet ifall att de blir lite vin imon.. får la se :)

Nu har jag fixat en snabb middag.. hade en halv grillat kyckling kvar så jag stekte upp bacon o slog på grädde å krydda lite å sen i me kycklingen, serverades till tunna spagetti :) Lätt å gott :)
Och nu äntligen har jag slagit mej ner i soffan å andas, känner mej helt slut !!  Så de blir bara lugnt här och inväntar Idol :p

Noel i förmiddags :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback