Halloj !

Idag gick vi upp halv 8... de va för tidigt för mej tycker jag haha.. nattugglan ! ;) Men med en bajsblöjai  sängen så hade väl inte Noel lust å ligga där längre höhö! Uppe är vi iaf och ja sitter här å halv gäspar i sängen å kollar på Vakna me de Voice som har blivit /mix megapol som jag tycker är sååå mkt tråkigare, the voice gängen va ju såå mycket roligare!!!  Va hände där lixom ?

Noel sitter å leker på golvet.. eller sitter å sitter , ja tycker han slänger sej hej vilt överallt just nu.. är där han inte ska vara åså ;) Jag hade gärna sett att han inte hade börjat ta sej fram än och va där jag lämna honom. Det är ju inte ofta han kryper.. men fram kommer han på ett eller annat sätt, och hamnar då ofta där jag inte tycker han ska vara ;)  Men men, de e väl bara å vänja sej för han lär ju inte bli lugnare av sej;P


Skit ungen ;P

Här satt han fint och lekte..eller ? ..

En stund senaren är jag kollar ner så är han helt plötsligt här å grejar.. då har han för flyttat sej tyst som musen dit han inte ska vara ;)


Men man märker när de är bus, för då blir de ju helt tyst, alldeles för lång stund haha!!
Nu åkte barnkanalen på.. tyvärr är Noel inte speciellt intresserad av detta och de brukar inte gå att underhålla han me detta, det enda som gäller är youtube klippet på babblarna.. synd att de bara är ett klipp på några minuter, dom borde göra en film!!:)
Om ett tag ska väl Noel gå in och vila och jag funderar på att följa me och göra honom sällskap då ;)



Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Dom borde fasen ha en webshop! haha!

2011-09-06 | 08:19:58
Bloggadress: http://annacondas.wordpress.com
Elin & Mysan ♥ säger:

Haha rena sovmorgonen för oss om My vakna vid halv 8 :)



Vilken busig kille! Ja det går fort nu, My är överallt i hela lägenheten känns det som :)

2011-09-06 | 10:19:20
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie säger:

Jamen eller hur.. vad är det dom har gjort liksom!! Blev helt förstörd i går när jag såg att det var mix megapo..i vårt fall..bandit rock... som visas i stället för Vakna! :(



Som tur är så har vi även en dreambox å där visas Vakna med the voice!



Stod i infon att dom i väst annars visar sändningar från megapol...



Så vill jag se på Vakna får jag snällt gå ut å lägga mig i soffan... för i tv rummet är det bara de vanliga kanalerna som funkar än så länge.. :)



men oj vad jag tjatar.. tycker i alla fall som du..inte lika kul med megapol! Punkt slut!!



kram

2011-09-06 | 11:46:20
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Hihi! Ja de är verkligen överallt! När de är små längtar man efter att de börjar röra sig och ta sig fram, och när de väl gör det så önskar man att de sitter still och inte pillar på allt. Haha! Lustigt!



Kramar!

2011-09-06 | 17:14:22
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
ida - mamma till elliot, 30/1 2011 säger:

Ja, fast 80 är lagomt och ibland stort på han nu så 86:an var ju gigantisk, men som sagt då kan han ha den lääänge :)

2011-09-06 | 18:44:39
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Mamma till William och prinsessan i magen säger:

Godmorgon gumman..Vist är det mysigt att vara gravid men nu vill jag inte mera...hihih--Ha en fin onsdag söta..kram kram

2011-09-07 | 10:11:27
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback