God kväll!

Då lider helgen mot sitt slut.. men va gör de för en mamma ledig mamma hoho :)  Vi har iaf haft en bra helg.. igår vet ni ju redan va vi gjorde, och egentligen idag oxå hehe.

Vi har iaf vart på två kalas idag... först i göteborg för min kusin.. god mat å fika blev de där :) Och härligt väder, vart riktigt sen sommar värme ute idag, ett tag va de nästan lite för varmt.. Noel fick till slut bara ha linne på sej å uppvikta byxor :)
Sen blev vi avlämnade här hemma och de va bara att gå upp och hämta lite grejer och iväg igen.. eller a de blev en snabb dusch för knoddas för han baja ner hela ryggen på sej själv haha! så blev en dusch och ett byte av body :)

Vi tog vagnen bort till mamma.. kan behöva en promenix av all fika idag ;)  Hos mamma  blev de iaf lite fika för syster, glass :) Noel slaffsa i sej lite han oxå.. höhö!
Vid 7 tiden va de e trött kille så då begav vi oss hemåt så han fick lägga sej:) Blev perfekt me en flaska välling och sen somna han direkt så jag kunde sätta mej å kolla på idol ;D

Å nu sitter ja mest här å tar de lugnt i soffan framför datorn.. ska väl läsa lite bloggar åså nu tänkte jag innan de blir sängen :)

Rosanna - Paul frank dressen är köpt på babyshop (e fler som har frågat så va ju tvugen å kolla upp de nu så leta igenom mina mejl :P )
Vet inte ifall dom har den gröna kvar men ja hitta en länk till en grå likadan :)
http://www.babyshop.se/julius-suit-ears-gra/p/43531#filter-2



Min fina tuffing utanför mamma ikväll ♥


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3 säger:

Vilken fin bild på honom :)

2011-09-05 | 08:39:56
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback