Fynd runda !

Noel sov faktiskt till runt 4 tiden innan :)  Perfekt ! Kom sen upp och lekte lite och åt lite mellis...
Sen blev vi uttråkade båda två, och eftersom vi hade två paket här hemma som skulle postas så tog vi oss ut en sväng me vagnen !
Gick och posta dom och gick sen ner till Ekohallen och kolla en snabbis, va länge sen jag va där nere nu, e inte ofta ja går ner där när jag e i knalle, men man kan hitta riktigt kul grejer där ibland :) Denna gången blev de nya blommor till vardagsrummet, en liten skål som ser ut som en muffins och stora kritor som Noel ska få testa nån dag :P

Från stora gröna moster träd som hade växt sej alldeles för högta,
till dessa små söta färgade blommor ist :)

Snyggt att man ser alla Noels små fingeravtryck oxå haha

 

Sen fortsatte vi våran lilla vandrig bort till Myrorna för att kolla lite.. man lyckas alltid hitta något fynd.. å sen gick vi även bort till emaus oxå och fynda även lite där :P Alla sakerna ihop gick på 160 kr :) De e bra pris tycker jag höhö! Noel tyckte nya leksakerna var väldans skoj iaf.. allt ska ju låta nu förtiden ;)

 

 

Vi var hemma strax innan halv 7 och då blev de pyjamas och kvällsmat för knoddas och sen somna han direkt vid 7 idag igen... den här långa powernapen verkar funka kanon på dagen :)

Själv glor jag på lite tv nu och har precis käkat en scones me en kopp te.. gott, men inte lika gott som när dom e nybakade!

Tänkte kolla igenom korten som kom hem på Noel idag nu för de har jag inte hunnit :)

 

Varför sitta inne i de torra när man kan hänga utanför i regnet ist ;)


Kommentarer
Lina säger:

haha kanske dem inte är då:P men knubbiga ialf!! han fick ett par skor idag från hm, tror det va strl 17/18 eller 18/19 o dem va lite stora så han kan nog ha dem till våren oxå :D

2011-09-21 | 22:27:25
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Nä du.. Det finns inget godare än nybakta scone med lite smör och ost på. MUMS!

2011-09-21 | 22:56:24
Bloggadress: http://saratilling.se
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Kul att fynda! Secondhand är bra grejjer det.

Kan säga redan nu att pianot kommer du bli galen på! Hahhaha vi har ett likadant =)

Hoppas ni får en toppendag! Kramar!

2011-09-22 | 08:45:49
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Lina säger:

ok, 18/19 va dem jag köpte igår, kikade nu, dem va nästan 1 cm för stora men dem satt på väldigt bra endå, jag gillar dem som tusan!



Ja visst är det tur, ialf när hans mor är lite sjuker, höhö, vi får nog ta date nästa vecka, jag är dunderförkyld o Aron är lite snorig också:(

2011-09-22 | 10:11:11
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
hanna säger:

ååh fynd är ju de bästa som finns!!!:D

2011-09-23 | 20:07:59
Bloggadress: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback