Fredag :)

Vilken kanon dag vi "missar" idag... de e blå himmel me sol utanför fönstret.. men här inne sitter vi i myskläder !! Noel ska då alltid lyckas va krasslig när de e sol.. de va sol förra gången han va lite förkyld oxå !! haha

Vi har haft pappa och farmor på besök för en stund sen.. pappa hade thai lunch me sej..mums! ;D
Noel käka min köttfärsås idag och de fick tummen upp de oxå.. han älskar ju köttfärsåsen på burk, men han verkade gilla denna lika mkt som tur va :p Jag gillade min kycklingrätt lite bättre, men va gör de, e ju inte jag som ska äta de haha!

Tyvärr blev de ingen pappa tid för Noel idag då S ringde å lät inte så bra, dunder förkyld.. usch !
Så ja Noel får väl fortsätta mysa me mej ist :) hihi

Nu myser vi i soffan igen och Noel somna precis för en vila här :) Jag själv ska nog inte röra mej så mkt heller, matkoma!! haha.. så glor väl lite tv nu och läser lite bloggar :)

Noel igår me en av sina favorit leksaker ;)


Kommentarer
Elin - Mamma till My säger:

Typsikt, det är verkligen superhärligt ute!

Hoppas han piggar på sig under helgen!



Kram kram

2011-09-16 | 15:46:22
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

(sv) Han börjar bli stora killen nu alltså :) Skönt att det går åt rätt håll så han blir frisk snart :)



Haha Liv HATAR min köttfärsås :( haha. Trots att hon älskar den på burk. Hon kräks typ av den jag gör :P

2011-09-16 | 17:15:59
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback