Vink vink !

Nu har vi ståt i fönstret, eller a Noel har suttit, bra me stora å breda fönsterbrädor haha, och vinkat på alla som gått ifrån arenan ;) De va ju slut spel för elfsborg idag, säsongens sista match som slutade me 3-0 mot trelleborg, så silver till oss, härligt !

Morfarn hade parkerat bilen utanför så han kom upp och sa hej :) Så nu har vi vinkat hejdå till han precis!
Noel har fått på sej pyjamas och vi ska strax göra välling.. han ska bara göra av me lite mer energi här på golvet verkar de som haha!
För en stund sen va han jätte trött, satt och myste i knät och kolla på bolibompa, dinosaurietåg ;)
Men efter morfarn vart här så blev han ju självklart lite uppspelt hehe!

Själv ska jag nog gå in och ta en varm dusch när knoddas har somnat, e lite små frusen !
Noel vakna me rinnande näsa idag.. typiskt!!  Undra om de e en höst förkylning nu eller om de e mer tänder på G ? För idag har de mer sett ut som en flod ifrån hans mun än lite dreggler..jisses!
Å bajset kan jag säga att även de kommer fler gånger och i en lite mindre fast konsistens haha!; )
Så ja vi får väl se om 4,a ska bli 5 :)  ?

 

Tänkte jag skulle fått ett bättre kort där man såg tänderna lite bättre, för tänderna har kommit upp längre än vad man ser på de förra kortet.. men vad ser jag ist? Jo att någon har visst vart och smakat på lite papper haha, tyckte väl de var lite väl vitt i munnen ;)

 


Kommentarer
Katarina o milo säger:

hehe, gullunge :)

2011-10-23 | 20:11:53
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Tina - Minnas mamma säger:

Men eller hur! Så jävla onödigt att stjäla någons bilder. Det är ju olagligt också så man kan ju anmäla, men hon tog bort bloggen innan jag hunnit ta fler bilder på sidan än bara 1.. Inte så bra bevismaterial med andra ord.. :/



Jag googlade på hur man högerklicksskyddar, haha :) Jag följde den här länken http://egosidan.blogg.se/2009/march/hogerklicksskydd.html

2011-10-24 | 12:55:25
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback