Tupplur!

Vi har precis kommut upp ifrån en liten tupplur och fått på oss kläder nu : ) Sega som vanligt haha!
Vi tänkte iaf fixa till lite lunch nu.. Noel har nog en burk klar som jag tog upp ur frysen igår, jag själv vet inte riktigt än va de blir, får väl se va vi hittar där ute i köket :)

Sen blir de nog att gå ut i solen en sväng.. e ju både sol å blå himmel idag oxå, så är väl lika bra att passa på :) Tar oss nog en promenad och kanske försöker hitta nån lekplats  å hoppas den har en gunga till Noel :)

Igår på öppnis så lekte Noel me en kulram större delen av besöket, han tyckte den va jätte kul!!:P Å när vi gick hem ifrån stan igår så sprang vi in på myrorna för jag skulle kolla ifall dom hade nån bra förvarings möbel, vilket dom inte hade. meeen dom hade en exakt likadan kulram som Noel lekte me på öppnis ;P Haha de va lite kul faktiskt.. .självklart köpte vi me oss den hem för 45 kr, och jag hade en super glad unge med mej i vagnen hem som pillade på den hela vägen hem oxå :)

En pyjamas fick han med sej hem oxå :)

Igår fick han en lite söt heffaklump ifrån min moster oxå hihi.. den söta figuren som är med i Nalle puh:)


Kommentarer
britta bloggar säger:

Fina bilder!

2011-10-13 | 15:45:44
Bloggadress: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback