Och de blev de...

Vi har faktiskt hållt oss inne hela dagen.. både skönt och rastlöst :P Men vi har haft å göra här hemma iaf.
Vi har grejat å plockat här lite.. å sen gjorde vi faktiskt bullarna jag prata om i förra inlägget ;)
De blev goda stora vanilbullar.. ja e mer förtjust i vanilj än kanel nämligen :) Sen gjorde vi ny mat till Noel oxå.. blev pasta me massa olika grönsaker å köttfärs.. de e en favorit tycker Noel :)


Sen kommer mamma/mormor på besök.. Noel blev glad av att få lite extra uppmärksamhet och att få smaka på bullarna såklart när vi fikade höhö ;)
Och nu för en liten stund sen så begav hos sej hemmåt i höstrusket. .
Noel fick hoppa i säng medan mormorn va här me skulle mest hålla på att konstra då... la ner han i sängen och på 2 sek så stod han upp igen å skratta å gjorde knasiga ljud ifrån sej...
Mm jätte gulligt är de när dom står upp och ser söta ut i sängen... typ dom två första gångerna.. sen börjar de faktiskt bli mest jobbigt haha...
Så han fick komma upp och vinka hejdå till mormor och sen sten slockna han här jämte mej i soffan på 5 min..busunge :)

Jag sitter och väntar på att gustafsson ska börja kl 8.. sen fanns de nog inte så mkt mer jag ville se på tv ikväll så får nog hitta något annat å kolla på :)

Mmm gott :P
Jag har redan tryckt i mej 2 st.. å innan kvällen är slut så är de säkert uppe i 3 ;) höhö

Idag fick Noel helt omixad å bara delad i små bitar me kniv å gaffel å de gick riktigt bra faktiskt : )


Kommentarer
Åsa säger:

Somnar han när ni bara lägger ner han i spjälsängen vanligtvis, hur gör man haha

2011-10-09 | 20:54:12
Bloggadress: http://onlythequeen.blogg.se/
Åsa säger:

Somnar han när ni bara lägger ner han i spjälsängen vanligtvis, hur gör man haha

2011-10-09 | 20:58:39
Bloggadress: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback